סוער שם בחוץ

כבר כמה ימים שיש סערה בחוץ
אני שומעת בחדשות שיש גשמים בצפון הארץ ובחלק מהמרכז
אבל אצלנו יש סערה כל השכונה מתרוממת מרוח
אבל הגשם ממאן להגיע
זה מעצבן אותי כל הזמן
המשפחה שלי גרה בצפון ובזמן שאני מדברת איתם כל הזמן הם אומרים שיש גשמים אצלם ואני אומרת להם שאצלי או שמעונן או שבהיר עם רוחות ערות אבל לא גשם
מקווה שהגשם שייחלנו לו כל הזמן אחרי החום הנורא שהיה בסתיו שכילה את כל יער הכרמל וגם אנשים בעקבות כך ניספו
כל הזמן אנשים אומרים חבל שהגשם והסערה לא הגיעה לפני שבוע כדי שהמוות של אנשים היה נמנע
אבל מי אנחנו שנאמר אילו
כל מה שצריך לקרות הרי כבר נגזר מלמעלה ואם היו גשמים והאנשים שמתו משריפה היו מתים משטפונות אזי היינו אומרים אחרת?
כל הזמן ה"אילו" הזה לא עוזר לאף אחד
כולם חופרים בעמקי נשמתם כדי להבין למה אנשים הולכים לעולמם בטרם עת
זה קרה ואין לנו שליטה על זה
מקווה שמחר אני אכתוב פוסט איך שסוף סוף הגיע אלינו הגשם
ובגלל זה אני לא יוצאת מהבית
אני אוהבת להסתכל בגשם מבעד לחלון הזכוכית זה עושה לי טוב על הנשמה
כי גשם למכביר אין לנו בארץ


הנה שיר על הגשם



תגובות