האח הגדול

שוב יש עונה חדשה של האח הגדול
תוכנית שכולם נכנסים לבית אחד ומתמודדים עם משימות ובעצם גם מתמודדים אחד עם השני
אבל בעצם בתחתית השורה והמטרה היא הכסף הגדול שהולכים להרוויח
וגם לא תזיק תהילה גם שכולם ידעו מי הם
לפעמים הפרסום הוא לרעה ולפעמים הוא לטובה
כשמישהו מתפרסם בעצם מצפה שכולם ידעו מיהו לאורך זמן ארוך
אבל כשהתהילה נגמרת הוא נותר גלמוד ואומלל למה אנשים כבר לא רוצים בקרבתו
העונה הביאו גם איש קטן קומה (אני לא אוהבת להגיד את המילה גמד כי זה מעליב ודוחה)  אנשים נולדים בצורות שונות ולא אשמים שהם נולדו שונים מאחרים לכן אין סיבה ללעוג לצורה החזותית שלהם
אבל לפעמים אני תוהה למה מביאים אנשים חריגים כמו תוכנית שעברה שהביאו איש חרש שלא שומע
האם כדי להגביר את המודעות של אנשים שיש באמת אנשים חריגים
או כדי להגביר את הרייטינג
שאנשים יראו יותר ויותר את התוכנית והתוכנית לא תהייה משעממת עם אנשים רגילים
עצוב לי לחשוב שמביאים אנשים חריגים כמו האיש קטן קומה כדי לעשות קופה על הגב של חסרי מזל
אם זאת המטרה
אז הגענו לתחתית השפלה מה לא עושים למען הכסף והכל מותר והכל אפשרי
היום הכסף משחק תפקיד נכבד מאוד בכל מה שקשור בחיים שלנו
אנשים הגיעו למסקנה שאפשר להגיע מהר מאוד לתהילה ומהר מאוד גם אפשר להרוויח כסף מבלי להתאמץ
כמו כל התוכניות הריאליטי שהיום מוצגות בטלוויזיה
רוקדים עם כוכבים
כוכב נולד
ועוד
הדור החדש של הצעירים לומד שאפשר להשיג הכל בקלות ולא נוקף אצבע כדי להתאמץ כדי להשיג משהו בחיים
ואז משתעמם מהר ומתחיל עם פשיעה וגם דברים שליליים אחרים בחיים
כשייגמרו תוכניות הריאליטי האלה מעניין מה יבוא אחר כך????
שלא תבינו גם אני נשאבתי לתוכנית הריאליטית הזו של האחר הגדול
גם אני סקרנית בדיוק כמו כולם מה עושים האנשים האלה בחיים שלהם ואיזה סודות אפלים יש להם ?
כמו כל אחד גם אני סקרנית אבל לא משקיעה שעות רבות מול מסך הטלוויזיה כדי לראות את התוכנית
וגם לא אקנה את שידור הערוץ הזה
אני אראה רק את התוכניות שמתמצתים את כל השבוע
יש גבול לכל תעלול
החיים שלנו הפכו לחשופים לעיני כל
ומה שמעניין עוד יותר אף אחד לא בוחל בדרך שהוא חושף את  חייו בפני כולם



האיש הקטן מהאח הגדול 3


תגובות