המחאה השקטה שלי

רק הרבה זמן שמדברים שהולכים לשים פחים מיוחדים למיחזור בכל בנין ושם כולם ישימו בכל פח את התכולה המתאימה למיחזור
פח אחד לאריזות
פח אחד של זבל אורגני
פח אחד של פלסטיק

עד עכשיו אף אחד לא הגיע לעיר שלי כדי ליישם את מה שדיברו עליו הרבה זמן
שמעתי שזה כבר יושם בערים אחרות אבל אצלי זה עדיין לא הגיע
למרות שאני כבר ממחזרת הרבה זמן
מפרידה בין נייר לפלסטיק וזה מה שיש בינתיים שתי מכולות
מכעיס אותי שאני לא יכולה לזרוק את האריזות הקטנות של גבינות , תה וכל מיני אריזות שאנחנו קונים ואחר כך זורקים
החלטתי לעשות מעשה ובמחאה לזרוק גם את האריזות הקטנות לתוך מיכל בקבוקי הפלסטיק
כי אני לא רוצה שזבל מיותר של אריזות קטנות ילך למזבלה ושם יוטמן סתם כך לבזבז אנרגיה
עכשיו לא מעניין אותי אני זורקת הכל מתוך המכל של בקבוקי הפלסטיק חוץ כמובן מזבל אורגני אם זה היה מתאפשר לי הייתי גם זורקת זבל אורגני
בינתיים זבל אורגני אני מנצלת אותו לעציצים שלי
אני טוחנת את כל קליפות הירקות והפירות ומערבבת בתוך החול וכך העציצים שלי מרוויחים וגם אני מרוויחה שהצמחים גדלים יותר טוב ובלי מחלות
עד שהפחים המיוחדים לא יגיעו לעיר שלי אני אמשיך במחאה השקטה שלי שאני בטוחה מקבלת תאוצה כי אני רואה שגם אחרים שמים את האריזות בפח שמיועד רק לבקבוקי פלסטיק


מיכל בקבוקי הפלסטיק שצילמתי בתל אביב 


תגובות