שנה אזרחית חדשה

עוד שנה עברה וחלפה והחיים ממשיכים כאילו שום דבר לא קרה
אבל כן קרו הרבה דברים בשנה זו שחלפה
מבחינתי כיהודיה שנה חדשה לא מתחילה מאתמול אלא שנה חדשה מתחילה בראש השנה
ראש השנה של היהודים ששם בסמוך לשנה עושים חשבון נפש ובודקים מה אפשר לעשות ומה אפשר לשפר
אצלנו לא חוגגים בזיקוקים ולא בצהלה את השנה אלא חוגגים את השנה עם משמעות עמוקה עד מאוד
משמעות שהשנה נגמרה והנה אנחנו עוד חיים על פני האדמה או שנגזר עלינו למות או לחיות הכל בידי היד העליונה
כמה שנתכנן זה לא יעזור לנו כבר מלמעלה תכננו בשבילנו את התוכניות ותמיד התוכניות שלנו משתבשות
לכן אני אף פעם לא מתכננת שום דבר אלא קמה ליום חדש ומפיקה ממנו את הטוב ביותר
לא יודעת מה יקרה השנה אבל כמובן שאני רוצה שיקרו הרבה דברים טובים לא בשבילי אלא בשביל הילדים שלי
כמובן שאני רוצה שהבת שלי תצליח במישור הזוגי ולא רק במישור הקריירה שהיא כבר הצליחה בה
כמובן שאני רוצה שהבן האמצעי יימצא את הדרך הטובה ביותר שלו כדי לחיות חיים בריאים וטובים
וכמובן שאני רוצה שהבן הקטן שעכשיו עושה לנו בית ספר יימצא את הדרך להצליח בחיים
אבל מה שרוצים ומה שקורה באמת לא באים במישור אחד אלא תמיד יש משהו שמשתבש בדרך
לכן אני דבקה בדרך שלי שהילדים שלי עושים את הדרך שלהם בדרך שהם בחרו בה ולא בדרך שלי
כי אני תמיד אומרת לכולם לא ילדתי את הילדים שלי שיגשימו את החלומות שלהם
אלא ילדתי אותם כדי להדריך אותם להגשים את החלומות שלהם
ואני חושבת שזוהי הורות נכונה שלא תמיד אחרים חושבים שזאת הדרך אלא חושבים שהדרך לגדל ילדים זה לשלוט בצרכים שלהם ובעצם להגשים את החלומות של ההורים שלא מימשו
חבל מאוד ועצוב מאוד
לכן אני אומרת שהשנה שיהיה מה שיהיה ונחיה ונראה אם נהיה עוד על האדמה הזו
what will be will be
זו הסיסמא שלי ואני הולכת איתה כל הדרך
שנה אזרחית טובה לכל העולם ושנה יותר טובה מקודמתה



תגובות