אין לי פייסבוק

בחדשות שומעים חדשות מסמרות שיער ומדאיגות על ילדים או מבוגרים שמנצלים את הפייסבוק למזימות שלהם
רק השבוע קבוצת נערים ניצלה ילדה בת 12 כדי לפתות אותה ולאנוס אותה דרך קיר הפייסבוק
ועוד מקרה נורא שנער התאבד דרך ההתמודדות של אנשים שמשפילים אותו בפייסבוק
בהתחלה כן נרשמתי לפייסבוק חשבתי שאוכל לקדם את התמונות שלי שאני מצלמת וכך גם להרוויח כסף
אבל ככל שנשארתי בפייסבוק יותר ויותר התברר שמה שרוצים ממך זה רק שתצביע כל הזמן
like or not like
זה מה שרוצים שתיכנס כמה שיותר ותצביע שיגידו שהם פופולריים בעיני אנשים שנכנסים לקיר שלהם
וכמה שאתה נבזה ורע ככה אנשים אוהבים אותך
התקשורת לימדה את הדור הצעיר שככל שיש טרגדיה ובכי וצרות לאנשים ככה יש יותר רייטינג
עצוב לחשוב שאנשים ניזונים רק מצרות של אחרים
ולא ניזונים מהדבר הטוב שקורה בחיים
כן גם דברים טובם קורים בחיים ולא רק מזימות ומין
הנערים של ימינו חושבים שמין צריך להיות באלימות כי הם רואים את אתרי המין הפרוצים לכל אחד כל אחד יכול לזייף את גילו ולהיכנס ואז חושבים שמה שרואים באתרי המין כך צריך להתנהג בחיים
וכך הגיעו הנערים האלה לאונס קבוצתי של נערה בת 12 כי חשבו שזה ספורט וזה טוב לתדמית שלהם
הם לא עוצרים רגע וחושבים שאולי מה שמוכרים להם באתרים המתועבים האלה זה רק אשליה
אין דברים כאלה שאנשים מקיימים יחסי מין באלימות וכך נהנים
וגם השפלות של ילדים לילדים אחרים במיוחד שאתה לא נראה כמו בפרסומת יפה וחטובה או יפה וחטוב אתה לא עובר בחברה ולא מקובל כל כך בגלל שאתה או את לא אשמים שנולדתם ככה
אנשים לא מבינים כשממררים את החיים לאנשים אחרים זה בגלל שהם רוצים להראות שהם טובים יותר ונראים יותר טוב
אבל לא מבינים שכל אחד קיבל מתנה זו או אחרת מאלוקים או מהגנים ואין מה לעשות
כל אחד רוצה להיות מושלם חיצונית אבל הגנים הם שקובעים איך אתה תיראה טוב או פחות טוב
ועל זה אנשים מסוימים שנולדו עם גורל שונה מאחרים משלמים מחיר כבד
לכן התחלתי בכותרת שאין לי פייסבוק וכך שטוב מיד כשראיתי שהכל חרטה ברטה בולשיט גדול יצאתי כלעומת שנכנסתי
למרות שעדיין אחותי משכנעת אותי להיכנס אני עדיין מתעקשת לא להיות שם
זה לא טוב ולא שם אותי בשום מקום  אני מספיק מבוגרת לדעת שזה לא יעיל
לכל הנערים והנערות למה אתם צריכים להיות שם ולדעת מה חושבים עליכם?
חשוב מאוד מה אתם חושבים על עצמכם וזה מספיק
ותחשבו על זה טוב טוב לא רוצים שוב לשמוע על טרגדיות בעקבות המחיר שמשלמים על פופולריות

אל תלכו לאיבוד במנהרת האשליות שנקרא פייסבוק 


תגובות