יום הולדת מוקדמת לבן שלי

אתמול יצאנו למסעדה עם הבן האמצעי שלי אני ובעלי כדי לחגוג לו יום הולדת מוקדמת
בעצם הוא יחגוג עם החברים שלו עוד יומיים
אבל בגלל שאנחנו נוסעים לאילת בעלי ואני לסוף שבוע מפנק
קבענו שנחגוג לו את יום ההולדת יותר מוקדם וגם ניתן לו מתנות
בעלי קנה לבן מערכת סטריאו קומפקטית ויותר משוכללת ממה שיש לו עכשיו
המערכת הישנה היתה מסורבלת וגדולה וחלק מהמערכת כבר לא עבדה
אני קניתי לו קפושון יפה שילבש מעל הבגדים החמים
יש לו אומנם מעיל אבל רציתי שהוא יגוון וילבש משהו אחר
הוא היה מאוד מרוצה מהמתנות והתלהב כמו ילד קטן
בעצם מכל דבר הוא מתלהב ואף פעם לא מקטר גם כשקצת רע לו
זהו האופי הנהדר שיש לבן שלי
תמיד שמח וטוב לב וגם כשעצוב לו הוא לא ממש רוצה להטריד אותנו ואומר שבסופו של דבר זה יסתדר
היום אני אורזת לקראת הנסיעה לאילת
אמרו שיהיו גשמים מקומיים
אבל לא נראה לי שבאילת יהיה גשם
כמו כל חורף אנחנו נוסעים לאילת ונהנים מהמזג האוויר האביבי ששורר שם רוב השנה
חוץ מכמובן הקיץ שזה בלתי נסבל להיות באילת
כי החום נורא ואיום
לכן אני בוחרת לנסוע בחורף מאשר בקיץ
אז מה אני אאחל לך בני היקר?
הרבה מזל טוב והצלחה בכל אשר תלך ותבחר
אמא ואבא והאחים האוהבים אותך מכל


תגובות