קר עד העצם

הסרט שראיתי לאחרונה בקולנוע היה קר עד העצם
הסרט מתעד חיים של אנשים שגרים במקום שכוח אל בארצות הברית
ומגולל סיפור עגום על משפחה שהאבא בכלא והאמא חולה במחלת נפש
כך שהילדים נשארו בהשגחת עצמם והאחות הגדולה נשארה לבד בלית ברירה לטפל באחים שלה ולהחליט החלטות גורליות בקשר לעתיד המשפחה ולעתידה בכלל
אני תוהה איך אנשים בוחרים לעצמם לחיות חיים של אנשים ישרים או אנשים בוחרים להיות אנשים לא ישרים שרוצים מהר להרוויח כסף וכך הם עוברים על כללים בסיסיים של חיי אדם
אנשים שמתעסקים בפשעים לא בוחלים בשום דבר ומה שעומד לעיניהם בלבד רק כמה בסופו של דבר נכנס לכיס שלהם בסופו של יום
ולא חשוב בעצם במה האיש עוסק בעצם בכל תחום בחיים כשאנשים רוצים להרוויח כמה שיותר זה תמיד על חשבון אנשים אחרים
אנשים שמוכנים להרוויח סכום זעום העיקר לשרוד ובגלל אנשים כאלה יש אנשים אחרים שמנצלים אותם ומרוויחים על גבם
לצערינו בעולם הזה יש אנשים שמנצלים הזדמנות לנצל אנשים טובים לא אנשים חלשים כפי שהרבה אנשים מכנים את העניים והנזקקים האנשים האלה שמנצלים אותם הם אנשים רעים ולא אנשים חזקים בתעשייה כפי שאנשים אחרים מכנים אותם
אין מה לעשות יש רוע וטוב בעולם הזה ולצערי הרוע תמיד בסופו של דבר מנצח
לפעמים אני אומרת לעצמי שלהיות רע אולי משתלם כי עד עכשיו שעשיתי טוב לא יצא מזה שום דבר רק מהטוב שלי אנשים גם ניצלו אותו
אז מה כדאי בעצם? אני לא יודעת כי אני מבולבלת


הנה הטריילר של הסרט 





תגובות