להצביע בשלט

כשאני רואה את התשדיר על חיסכון של מים אני מתמלאת חימה וזעם ובא לי לשבור משהו על הטלוויזיה
רק שאני חושבת לעצמי מה עשתה הטלוויזיה לי ולאנשים שמשדרים דברים שמכעיסים אותי עד מאוד
מזה זמן מה התקשורת שוטפת לנו את המוח לחסוך במים
אוקיי אז היא עשתה תשדיר אחד פעם בשנה
אבל החודש היא הגזימה וכל פעם שיורד קצת גשם היא סופרת כמה עלה המפלס של הכנרת וכמה נשאר עד שיתמלא
ולמרות ובכל זאת למרות שיהיה לנו במדינה הקטנה שלנו שפע של מים
עדיין יקדחו במוח של האזרחים לחסוך במים
כל יום אני רואה את הבחורה הזו שבא לי לזרוק עליה עגבניות ועל הרשות המים שגייסה אותה לתשדיר
כל יום אני רואה אותה מונה את הימים למה צריך לחסוך במים
כמה כבר אפשר לראות את הדבר הזה?
מה חושבים אלה למעלה בממשלה ?
שאנחנו עם מטומטם?
שאפשר להתעלל במוח שלנו עד אין סוף?
בגלל הדמוקרטיה אז הכל מותר ?
אז החלטתי להצביע בשלט
כל פעם שאני רואה את התשדיר אני פשוט מיד עוברת לערוץ אחר
ככה אני לא מתעצבנת וגם לא רוצה לדעת כמה מים יש לנו במדינה
יש לנו מספיק צרות מסביב למדינה שלנו שיוסיפו עלינו עוד
אם כולם יעשו כמו שאני עושה יפסיקו עם התשדיר המעצבן הזה
פשוט להעביר ערוץ ואז אופס אין יותר שטיפת מוח
הרי שם בתקשורת יודעים כמה רייטינג יש כשיש תוכנית ובאמצע יש פרסומות
יודעים אם עדיין אנשים נשארים לראות את התוכנית או בורחים לערוץ אחר

הנה התשדיר המעצבן !!!!!!!!!!!


תגובות