יום הולדת שלא נחגג

אתמול היה יו הולדת לבת הבכורה ויקרה שלי
היא אמרה יכול להיות שלא תבוא השבת כי יכול להיות שהיא תיסע או תחגוג עם חברים
אמרנו לה שזה בסדר רק שהיא תודיע מתי היא תבוא בשבת שנחגוג לה גם בבית
היא הבטיחה להודיע
בינתיים בבוקר בשבת שלחנו לה שיר של יום הולדת וברכה מבעלי וממני
היום התנהל בעצלתיים וחיכינו
בעצם ידעתי שהיא לא תתקשר כל כך מוקדם כי בטח חגגה עד לפנות בוקר והיא לא תוכל להגיע הביתה
בינתיים חיכיתי מתי היא תודיע שהיא תבוא כדי שאוכל לקנות לה מתנה ועם הרבה מזל גם למצוא עוגת יום הולדת
מזל שלא קניתי לא מתנה ולא עוגת יום הולדת
כי היא התקשרה רק בשש בערב והודיעה שהחבים שלה עשו לה הפתעה והיא חגגה עד הבוקר
ולכן היא היתה עייפה מאוד
להיפך לא כעסתי שרתי לה ים הולדת שמח ואיחלתי לה כל טוב
אמרתי לה שבשבוע הבא נחגוג שכולם יהיו בבית בשבת
וטוב שעשיתי שעדיין לא קניתי מתנה ולא קניתי עוגה
בעצם אני לא אקנה עוגה אלא אני אאפה עוגת שוקולד
ביתי נולדה ב- 12.2.82 תאריך יפה כשלעצמו
ואני מאחלת לה כל טוב והצלחה בהמשך החיים שבהם תיבחר
יום הולדת היה אבל לא נחגג אצלנו
זה מראה לי כמה שהילדים מתבגרים ובונים לעצמם את החיים שלהם וממשיכים בלעדינו
אלה החיים וטוב שכך כי זה טבע הדברים
בערב יצאנו לסרט מהמם תלת מימד שאני אספר עליו בפוסט הבא



ביתי היקרה מכל 


תגובות