חלמתי שאני בבית האח הגדול

היום בבוקר לאחר שישנתי עוד כחצי שעה נוספת במיטה
פתאום אני חולמת על בית האח הגדול
אני חולמת לא יודעת באמת איך הגעתי לשם
שהבית היה באמצע העיר רמת גן ואני נמצאת במרפסת של האח הגדול עם פרידה
ואני אומרת לפרידה תסתכלי הנה העיר שבה הבת שלי למדה
הבת שלי למדה בשנקר ואני אומרת את זה בגאווה גדולה
פתאום אני רואה שסיר גדול מעל גג המרפסת מתבשל ושם אני רואה בסיר מלא ג'חנונים
אני שואלת את פרידה כך באמת את מכינה את הג'חנונים היא משיבה לי כן ככה אני מכינה אותם
אני מטגנת אותם בסיר
כהתעוררתי מהשלום של בעלי שבירך אותי כשיצא לדרכו לעבודה
צחקתי על החלום
כי אני כאישיות לא יכולה להשתתף במשחק הזה
אני מאוד קנאית לפרטיות שלי
אפילו השכנים לא יודעים איך אני נראית ואני לא יודעת מה השכנים עושים עם החיים שלהם
למרות שאני יודעת שהשכנים עוקבים אחרי ויודעים היטב מתי אני יוצאת
האם מצאתי עבודה או עדיין בבית ?
כנראה שלאנשים אין חיים לכן הם כל הזמן מתבוננים בחיים של אחרים אם הם יותר מעניינים או פחות מעניינים
תמיד טוב לשכנים לדעת שהשכן שלהם יש צרות כי אחרי שהם רואים את הצרות של השכן שלהם הם נאנחים אנחת רווחה ואומרים לעצמם החיים שלי יותר טובים מהשכן שלי
אני לעומת בעלי לא יכולה להיות מוחצנת ולפרסם את האישיות שלי או לחשוף אותה בפני רבים
לא אוהבת פרסום ולא אוהבת שמצביעים עלי ברחוב
החיים שלי הם רק שלי ולא של הציבור ככלל
לעומת בעלי שהוא אוהב תשומת לב הוא אומר לי שהיה רוצה להיות שם
הוא בניגוד אלי מאוד אוהב שיודעים עליו ומצביעים עליו
הוא לא יכול לחיות עם הידיעה שאף אחד לא שם לב אליו
ואני בניגוד אליו לא אוהבת שאנשים יודעים מי אני ומאיפוא אני באה ולאן אני הולכת


דיירי האח הגדול ואני לא בתוכם זה רק חלום 




תגובות