יום האשה הבינלאומי

לא ידוע לי באמת מי קבע את היום הזה


למה לא קבעו יום הגבר הבינלאומי
בגלל שלגבר היו תמיד זכויות יתר?
כי הגבר תמיד שלט על האשה?
בעצם עד היום הגבר שולט על האשה לאחרונה היו כמה רציחות של נשים כי גברים לא יכולים לשאת נטישה של אדם אחר שזו האשה כי הוא תמיד חושב שהאשה היא הרכוש שלו ברגע שהוא מתחתן איתה הוא חושב שקנה מטפלת ומנקה וזה מה שהיא צריכה באמת לעשות לא להביע דעה ולא לחלוק על דעותיו ברגע שהאשה מרימה ראש ומביעה את דעתה שלא טוב לה עם הגבר שלה אז קם הגבר ומראה כמה אגו יש בו ומה פתאום האשה קמה עליו ורוצה לנטוש אותו הרי מה הוא יעשה בלי המטפלת והמנקה שלו?
ואז הוא עושה מעשה שהאשה שתמיד היתה כביכול לצידו לא תהיה של אף אחד ורוצח אותה
למרות כל הטיפולים והסדנאות שעוברים הגברים הגברים עדיין שולטים בנשיהם ועדיין רוצחים אותן בגלל שלא טוב להן עם הגברים שחיים איתן
בעולם הרחב עדיין סוחרים בנשים כי חושבים שנשים טובות רק בדבר אחד לתת שירות לגברים כדי שהם יהנו מההטבות שאלוקים נתן להם
ברגע שאלוקים ברא את האדם ראשון ואחר כך את האשה תמיד הגבר חשב וחושב עד היום שהוא יצור עליון יותר מכולם גם מעל לנשים וגם מעל ליצורים בעולם
עובדה שעד היום הוא מכלה את המצבורים הטבעיים של העולם וגם הורג חיות להנאתו ואם כבר הוא עושה זאת כדי להוכיח שהוא עליון מעל כולם למה גם לא בדרך להרוג גם האשה שלו?
אני זוכרת שהייתי עובדת לפני 6 שנים איך שהשנים רצות הייתי בתפקיד די בולט הייתי מנהלת יבוא של חברת אופנה אבל המשכורת שקיבלתי דמתה למשכורת שיסלחו לי כל הנשים שעובדות כקופאיות הרגשתי שאני מקבלת משכורת בסיסית של קופאית כשפניתי לבוס ואמרתי לו שמגיע לי משכורת לפי התפקיד שאני עושה ועשיתי תפקיד של 10 איש כי תפקיד כזה בן אדם אחד לא יכול לעשות ובכל זאת עשיתי אותו כי היה נוח להם לחסוך כסף על הגב שלי כשהסברתי לבוס שאני חוסכת לו הרבה כסף על ידי כך שאני ממלאה מקום של הרבה אנשים הוא החליט לתת לי משכורת שהעליבה אותי עד מאוד
משכורת שקיבלתי היתה משכורת מעט מעל הממוצע של קופאית בסופר והוא נימק זאת שאף אחד לא מקבל משכורת כמו שלי
אני יודעת שהוא שיקר כי אני יודעת שמנהלות של החנויות קיבלו צ'ופרים ומענקים בגלל שהם הגדילו את הרווחים
והבוס ראה בי כאחת שלא מגדילה את הרווחים שלו בפועל אלא עושה רק את העבודה הנדרשת ותו לא
בנוסף לכך שהייתי אחראית יחידה הוא החליט להביא לי אשה בלונדינית וכמעט הייתה מגיעה לעבודה חצי עירומה להיות אחראית עלי למרות שהיא לא ידעה מה בעצם אני עושה בתפקיד שלי
זה כל כך תסכל אותה שהיתה מוציאה עלי את התיסכולים שלה ותמיד הייתי תמימה וכל העובדים שאלו אותי אם אין בין אשה הזו שאחראית עלי לבין הבוס משהו?
ותמיד חיפיתי עליה ואמרתי להם שלא נראה לי שיש ביניהם משהו
כשהתפוצץ יום אחד ריב ביני לבינה והחלטתי לעזוב כי די קצה נפשי מאנשים שמוציאים עלי את התסכולים שלהם
כשעזבתי התברר שהיה לה רומן בעצם אני לא אגיד רומן כי זה עדין מדי התברר שהיא שכבה עם הבוס כל הזמן ולכן יכלה להרשות לעצמה לפטר אנשים על ימין ועל שמאל וגם להתייחס אלי בזלזול
כשעזבתי הבוס אפילו לא טרח להתקשר אלי ולברר למה עזבתי
אחר כך התברר לי הסיבה בגלל שהאשה שהיתה אחראית עלי היתה שוכבת איתו ולא ענין אותו אם אני עזבתי או לא כי אני לא עניינתי אותו מבחינה מינית
וזהו הסיפור של יום האשה עד היום הגברים כשנשים עובדות אצלם הם חושבים שהם עושים טובה לנשים ולכן מותר להם לנצל את האשה ולתת לה שכר נמוך וגם לנצל אותה מינית למרות שהניצול לפעמים לא פיזי אלא הערות פה ושם
לכן יום האשה הבינלאומי מעליב אותי עד מאוד מה שצריך זה לעשות יום הגבר הבינלאומי ולחנך אותו שהאשה היא לא הרכוש שלו אלא יצור חי שיש לו רצונות משלו ומאוויים משלו

יום האשה קרנבל או תעתוע ?




תגובות