המסע שלי בעקבות האביב

אתמול יצאתי לשכונה כדי לצלם את פריחת האביב
לא תאמינו מה מצאתי בריבוע קטן של שטח כל כך הרבה יצורים קטנים
בגלל שאנחנו ורובנו גרים בעיר לא שמים לב למתרחש מתחת לבנין שלנו או בסביבה של השכונה שלנו
כל כך הרבה יופי והרבה חיות שאנשים שעסוקים בלעשות כסף לא שמים לב שיש דברים אחרים הרבה יותר שווים לחיות בשבילם
יש אדם שכתב ספר על איך לזנוח את תאוות הבצע ולדבוק בלחיות את הרגעים הנפלאים והקצרים שאלוקים נתן לנו
לראיה מלחמות ותאוות בצע לא הובילו את האדם לשום מקום
רק זה הפך להיות יותר ויותר רע
הטבע שסביבנו יוצר אווירה נינוחה שבה אדם יכול לחיות בה
אבל יש אנשים שלא רואים בעיניים שלהם את היופי אלא איך להרוס את היופי המהמם של הטבע כדי לצבור הון
אני קמה בבוקר רק מלשמוע את הציפורים מצייצים או ריח של הפריחה שעושה לי כבר טוב על הנשמה
אני גם בימים החמים שמה מים על אדן החלון כדי שהציפורים ימצאו מקור מים כדי לרוות בו את הצמא
זה עושה לי טוב שהציפורים מצייצים בחלון כשהמים במיכל נגמרים
הם יודעים שיש מישהו שדואג להם
גם אתם תעשו צעד קטן לא צריך לכבוש את העולם כדי להגיד שהנה עשינו
רק תסתכלו מעבר לחלון של הבית ותגלו עולם מלא ונפלא

הנה כמה תמונות מיני רבים שצילמתי בשכונה בתקופת האביב העכשווית 
תסתכלו ותהנו 


דבורה מאבקת פרח סגול


חרק על סביון 



חמציץ


כלנית



סביונים וכלניות בשדה צבעוני


צהוב ואדום בשדה חגיגה לעיניים



תפוז בשל תלוי על העץ


חיפושית על עלה ירוק




חלזון נח לו על פרח הסביון


שדה סביונים


תגובות