ניקיונות פסח

השבוע התחלתי לנקות לפסח
בדרך כלל אני מנקה לפסח שבועיים לפני חג פסח
כך אני נמנעת מוויכוחים ועימותים שלא יכניסו חמץ לחדרים
בדיוק בזמן ובדיוק לפני החג אני מסיימת את כל הניקיונות עד שכל הבית מוכן לחג
השבוע עשיתי את כל חדרי השינה בבית
זרקתי המון דברים שלא צריך אותם וכבר לא לובשים אותם
אני בדרך כלל זורקת דברים כשאף אחד בבית לא נמצא כך שאי אפשר להחזיר את הבגדים שזרקתי
אם הבנים רואים שזרקתי משהו אפילו אם הם לא משתמשים בו הרבה זמן
הם יורדים למטה ומחזירים אותו לארון
לכן אני משתמשת בשיטה שלי שאני מיד מורידה את כל הדברים בשקיות שחורות לתוך הפח
כדי שאף אחד לא יראה מה זרקתי
ובאמת השנה זרקתי כמויות של זבל
במיוחד בחדר של הבן שזה חדר מעבר
קודם הבת היתה גרה בחדר הזה  ועזבה לתל אביב
אחר כך הבן עבר לחדר ועזב
ואז זה הפך למחסן כל אחד זרק את הדברים שלו בחדר הזה
השבוע עשיתי ניקיון יסודי וזרקתי מה שלא צריך וניקיתי סוף כל סוף את החדר וכבר לא רואים שהוא מחסן אלא חדר של ממש שנעים לגור בו
אני שונאת לצבור דברים
אם רוצים שאנרגיה טובה תיכנס לבית
חייבים להיפטר מדברים ישנים כדי להכניס דברים חדשים
וכאן בא חג פסח ונותן לנו אפשרות לחדש ולהתחדש בדברים חדשים ולזרוק דברים ישנים
אני בפרט אוהבת מאוד את החג הזה
יש אנשים שנלחצים מהחג הזה כי צריך לנקות לפני
אני רואה בחג הזה הזדמנות לנקות את הבית וגם לפנות מקום לדברים טובים שהם טובים לנשמה ולגוף
אם לא לוקחים קשה את החג הזה אפשר להנות ממנו גם אם צריך לעבוד קשה לפני כן


חומרי ניקוי



תגובות