אחרי החגים

חג פסח מאחורינו כמעט היום איסרו חג שזה עוד יום סיבה למסיבה בשביל הילדים שיישארו בבית וישגעו את ההורים שלהם
למזלי אני כבר עברתי את השלב הזה הילדים שלי כבר גדולים וסיימו מזמן את בית הספר
בחג נשארתי בבית והזמנתי את החברה שלי היקרה עם המשפחה שלה שיחגגו עם המשפחה שלי חג פסח
לחברה שלי אין בעצם אף אחד שיזמין אותה כל שנה ולכן אני מרגישה מחוייבות להזמין אותה לחגים ולא להשאיר אותה לבד לחגוג
היא בת יחידה ויתומה מאמא שלה שמזמן נפטרה וכמובן שהאמא הולכת לעולמה אין אף אחד שיכול למלא את החלל הזה אפילו המשפחה של אמא שלה לא טורחים להזמין אותה לחגים לכן אני התגייסתי למשימה הזו ואני כל חג מזמינה אותה
לא שאני אומרת את זה כדי להוכיח שאני עושה מעשה טוב אלא שאני בעצמי בת למשפחה גדולה אבל אף אחד לא טורח להזמין אותי או לפחות להתקשר ולהגיד לי חג שמח הם נזכרים בי רק שעולים בעיות ומריבות ביניהם ואז הם נזכרים שיש שק חבטות שזאת אני שאפשר לבכות לו ולרכל על אחות זו או אחרת
אמרתי לעצמי לא עוד אני לא אהיה זאת שיוזמת כל שנה להתקשר או לשלוח אי מיל של חג שמח רציתי לראות אם באמת מישהו ישלח לי או יתקשר אלי אף נפש חיה לא התקשרה לשאול לשלומי או לאחל לי חג שמח לכן אני כבר רגילה שבדרך כלל מתעלמים ממני ולא לוקחת את זה קשה אלא עוברת הלאה
מה גם שגם המשפחה של בעלי עכשיו אחרי שהבת של גיסי התחתנה הגעתי לכל האירועים חולה עם חום גבוה וכאבים בכל הגוף אבל זה לא סיפק אותם הם רצו להוציא את התסכולים שלהם בגלל שהבת שלהם חזרה בתשובה כי אף פעם הם לא קיימו אף חג או שבת בבית שלהם כי לא האמינו בדת והנה באה הבת שלהם ומתריסה לפניהם את העובדה שהיא חוזרת בתשובה ומפסיקה לאכול אצלם כי זה לא מספיק כשר
כשהגעתי לשבע בכרות אצל גיסי השני אשתו של גיסי שהבת שלו התחתנה כנראה שהיתה מאוד מתוסכלת מהמהפך שעברה הבת שלה והוציאה עלי את התסכולים שלה אני נדהמתי כשהיא צעקה עלי הכוונה שלי היתה טובה אבל יש אנשים שמנצלים את התמימות שלי וחושבים שמותר להם להעליב אותי ולהגיד לי מה שמתחשק להם
כל הזמן היא לכלכה על הגיסה השניה ולמזלי לא הגבתי לדברים שאמרה עליה ופתאום היא מתהפכת ב-190 מעלות לצד שלה ודיברה אלי לא יפה
בגלל האירוע לא רציתי לענות לה שתקתי ויצאתי מהחדר מאותו יום לא הלכתי לאירועים ולא רוצה יותר שום קשר עם אנשים שחושבים שמותר להם הכל
נראה כמה זמן האחווה הזו בין שתי נשות הגיסים תחזיק מעמד וכמובן שיהיה ביניהן ריב או סיכסוך הם ייזכרו שיש עוד אשת גיס שאפשר להוציא עליה את התסכולים
כמובן שאני חכמה היום ולא ארשה שזה יקרה
אני דווקא אוהבת את חג הפסח לעומת אנשים שנלחצים כשמגיע החג הזה
אני עושה את כל ההכנות בלי להלחיץ אף אחד ולא צריך להיות מתח בבית בגלל החג הזה
אני משתדלת שזה יהיה חג נעים ושכל הילדים יזכרו שזה גם חג כמו כל החגים
זהו חג נוסף מאחורי נראה מה יבוא הלאה כשיגיע עוד חג יש עוד כמה אירועים עד החופש הגדול

האביב עדיין כאן למרות שחג פסח מאחורינו 



תגובות