יום הולדת לחתול שלי

כבר 12 שנה עברו מאז שהחתול שלי בא לגור אצלנו
אני זוכרת שהבת שלי הביאה קרטון ואמרה לי להציץ בתוך הקרטון
ושם ראיתי חתול יפייפה ומעורב כמו חתול רחוב שמביט בי במבט של קחו אותי אני חתול טוב
הבת שלי היתה משוכנעת שאני אקבל את החתול כי היא ידעה שאני אוהבת חיות והיא צדקה
רק מה במשך השנים היא זנחה את הרעיון שהיא היא שצריכה לטפל בו כי היא הביאה אותו הביתה
וכמו תמיד כמו כל הורה האחריות עברה אלי ועד היום אני מטפלת בו
אם זה זריקות חיסון וכלה בהאכלה
טוב אני לא מצטערת שהיא השאירה אותו כאן ועברה לגור בתל אביב
אני לא חושבת שבגיל המופלג שלו היא תחזור ותטפל בו
כל כך הרבה זמן וכבר עברו מהר השנים שאני לא מאמינה שהחתול שלי כבר בן 12 שנה
זה כמו בן אדם שהוא כבר קשיש לפי הגיל הכרונולוגי של החתול הוא צריך להיות בן 70 בערך
אבל הוא חתול שמצבו מעולה לעומת חתולים אחרים
אהבה וחום לא חסרים לו
וגם הזנחה לא בבית ספרינו מטפלים בו ולא חוסכים בכסף
רק אנשים לא מבינים כמה קל לטפל בחתול מאשר בכלב
כלב הוא חיה תלותית צריך כל הזמן להוציא אותו החוצה כדי לטייל איתו וגם שהוא צריך לעשות את הצרכים שלו
חתול לעומת זאת יש לו את ארגז הצרכים שלו וגם אומר למשפחה תניחו לי אל תפריעו לי ואני לא אפריע לכם
חתול זו חיה עצמאית מאוד ואין צורך לאלף את החתול כדי שיהיה כמו כלב זה אבוד
אז מה אני אאחל לך ביום זה? חתול חמוד?
עוד הרבה שנים בריאות וטובות

הנה החתול שלי כאילו הוא בכתבת שער בנשיונל ג'אוגרפיק 


תגובות