בילוי בחג

אתמול נסעתי משפחתי ואני לחיפה כדי לפגוש את אחותי ואת המשפחה שלה ליד החוף
אחותי ניסתה לאחד את כולם כדי שנבלה ביחד
אנחנו הרבה אחים ואחיות אבל אף אחד לא רוצה להיפגש ביחד כדי שנבלה ולא נאבד את הקשר
כל אחד היה לו תירוץ למה הוא לא יכול להגיע
וככה כל פעם שרוצים לעשות אירוע זה או אחר כל הזמן זה מלחמה התשה כדי להביא את כולם ביחד לבילוי
אבל זה אף פעם לא מצליח זה תמיד קשה וכל אחד יש לו המון סיבות למה הוא לא יכול להגיע
חבל מאוד שזה כך המצב יכול להיות שהילדים לא יוכלו גם להיות בקשר בגלל שההורים לא יכולים להיות בקשר טוב גם
בקיצור רק אני שתמיד מוכנה ללכת לכל אירוע ורק אני הכי רחוקה מכולם מצב אירוני בהחלט הסכמתי להגיע עם הילדים למפגש משפחתי פחות או יותר אפשר לומר
לאחותי יש קרוון והיא אוהבת לטייל בכל הארץ והיא הביאה את הקרוון לחוף וכך אפשר לשבת בניחותא ולא לדאוג איפוא אפשר לבשל ואיפוא יש שירותים לצורך הענין
כשרצינו בדרך להגיע לחיפה תכננו להביא את אמא שלי כדי שתוכל לבלות איתנו אבל זה לא יצא כי היה פקק ענק עד חיפה במקום שייקח לנו שעה וחצי נסיעה לקח לנו שלוש שעות כשאחותי התקשרה אמרתי לה שאין סיכוי שנביא את אמא כי לא נגיע בזמן בקצב הזה אז היא אמרה שהיא תלך להביא אותה כדי לחסוך זמן
הגענו בסופו של דבר ליעד וגם אמא שלי הגיעה לשם והיה שמח רקדנו ואכלנו כמובן איך אפשר לא למלגן בחגים של היהודים?
כל הזמן מוצאים סיבה לאכול בכל עת ובכל אירוע
היינו עייפים מהיום וגם מרוצים בחזרה הקפצנו את הבת שלי לתל אביב שם היא גרה וגם עובדת כבר לא גרה איתנו בבית
והמשכנו הביתה גם הבן האמצעי התכונן לחזור לדירה שלו
ורק הבן הצעיר חזר הביתה אחרי שמילגן עם החברים על האש
כמה תמונות מהבילוי מה שמוזר שאני ולא בעלי לא בתמונה שכחנו להצטלם ורק צילמנו

אמא היקרה שלי שתחייה עד 120


הבת היקרה שלי
 אחיינית שלי
 אחותי והבן שלה
 הבן האמצעי שלי
 גיסי

תגובות