חלום מוזר

היום בבוקר לפני שהתעוררתי התחלתי לחלום חלום מוזר

החלום
בחלום אני מתקבלת לעבודה אצל הבת של הבוס לשעבר שלי בתור מטפלת לילדים שלה
היא בשמחה קיבלה אותי לעבודה
אני בחלום מרגישה שאני סוף סוף הולכת לעבוד אחרי כל כך הרבה שנים שלא עבדתי ופתאום המשפחה של הבוס שלי כולל הבת שלו שאצלה רציתי לעבוד מאשימים אותי שהיה לי רומן עם אביהם
והראו לי תמונה שאני מצולמת מחובקת עם הבוס
כמובן שמחיתי והכחשתי מכל וכל שהיה לי איזה הוא שמץ של דבר עם הבוס ואמרתי גם כדרך אגב שאני יודעת מי היתה עם הבוס ומי שכבה איתו אם כבר רוצים לדעת עם מי בגד הבוס
אבל כל מחאותי לא הועילו הבן של הבוס וגם הבת שלו שרציתי כל כך לעבוד לא האמינו לי ואמרו לי לא להתקרב יותר אליהם

המציאות
האמת שמזה שש שנים שאני כבר לא עובדת בגלל האשה ששמו לי שתהיה אחראית עלי היא הרשתה לעצמה לעשות הכל לצעוק על כולם וגם לפטר אנשים על ימין ושמאל
יום אחד היא הגיעה לעבודה עצבנית עד מאוד וכמובן אני זו שהייתי שעיר לעזאזל שלה היא התחילה לצרוח עלי וכשריאתי שהצעקות שלי עליה לא עזרו קמתי והלכתי ולא חזרתי יותר לעבוד מאז אני לא מצליחה להסתדר בשום מקום היא פשוט הרסה אותי וריסקה אותי נפשית שאני לא מסוגלת עד היום לעבוד באף מקום
כשעזבתי לא הבנתי למה הבוס לא מתקשר אלי לדעת למה הלכתי כי הוא מאוד העריך אותי ואת העבודה המסורה שעשיתי
כשהייתי פעם בקניון פגשתי מישהי שהיתה עדיין עובדת בחברה וסיפרה לי שזאת שגרמה לפיטורים שלי היה לה רומן עם הבוס והילדים שלו גילו את הדבר כולל אשתו וסילקו אותה מהעבודה
רק אז נפל לי האסימון למה הבוס לא היה איכפת לו שאעזוב כי הוא היה טרוד עד מאוד ברומן שלו עם השרמוטה שגרמה לפיטורים שלי

חלום טוב חלום שלום כמו שאומרת אימי היקרה כל פעם שאני מספרת לה איזה שהוא חלום שחלמתי אבל הפעם אני אשאיר את החלום לעצמי 


בתמונה הבת שלי ישנה וחולמת 


תגובות