תחרות בין עקרות בית

לפעמים אני לא מבינה נשים למרות שאני גם אישה בעצמי
למה נשים תמיד מתחרות אחת בשניה לא מספיק במראה החיצוני אלא גם כמה כל אחת מקדישה שעות בבית וכמה היא נקייה יותר מהשניה
כמו למשל אחותי הבכורה שלא מפסיקה לנקות למרות שאף אחד כבר לא גר בבית אצלה היא אמרה פעם לאחר שאני אמרתי מספיק לנקות אבק פעם בשבוע היא הגיבה באלימות כאילו זה היה חיים ומוות
היא אמרה "אני מנקה כל יום אבק מה זאת אומרת פעם בשבוע?
אמרתי בליבי מצידי תנקי כל שעה עגולה למי איכפת?
עקרות בית לא מבינות שהן מתחרות אחת בשנייה סתם בשביל להגיד אחת לשנייה כמה היא יותר טובה
אחרי הלידות כמה היא יותר רזה מהשניה
מה אחרי הלידה אני הייתי כמו דוגמנית לא כמו שאת נראית
אני הבן שלי התינוק יודע כבר ללכת מאז שמלאו לו חצי שנה שזה ממש מופרך כי תינוקות לא הולכים לפני גיל שנה
כל הזמן התחרות הזו ועל מה ולמה?
על כלום ועל מאומה
עקרות בית חושבות שאם יתחרו אחת בשנייה הן יקבלו בונוס לא יודעת ממי או תוספת שכר אם הן ינקו יותר טוב מעקרת בית אחרת
עקרות בית תתעוררנה !!!
אין אף אחד שמשלם לכן על הניקיון וגידול הילדים הכל אנחנו עושות בחינם!!
אז על מה כל התחרות המטומטמת הזו?
מי שרוצה לא לנקות זכותה לא לנקות אין באף ספר חוקים שעקרת בית צריכה להיות מושלמת
יש כאלה שלא אוהבות לנקות
יש כאלה שלא אוהבות לבשל אלא אם צריך ומוכרחים
יש כאלה שלא רוצות בכלל ללדת ילדים
אז למה כולן כל הנשים זועקות כשאשה לא רוצה ללדת ילדים ולא רוצה לנקות ולא רוצה לעשות כלום כי ממילא אף אחד לא מעריך אותה על כך ואף אחד לא משלם לה משכורת אחרי שהיא באה הביתה מהעבודה מותשת ועוד היא צריכה עוד לעבוד בבית במשרה שנייה גם אם היא לא רוצה
נשים למה שלא נתאגד ונתמוך אחת בשנייה
ולא לבוא בטענות אחת לשנייה
כי כך הגברים חושבים שאנחנו מצטיירות בעיניהם
לא מסוגלות לעשות שום דבר חוץ מלגדל ילדים
אם הגברים חלקם היו מתחלקים במטלות של הנשים בחוג המשפחתי אזי החיים היו הרבה יותר קלים
ונשים היו מוצאות עבודות הרבה יותר רווחיות ולא כל הזמן להתפשר בגלל ניקיון הבית וגידול הילדים
עקרות בית ונשים שעובדות שלא רוצות שיקראו להן עקרות בית אבל בעל כורחן הן עקרות בית אם ירצו או לא ירצו
אם תהיו קצת יותר מבינות ולא ביקורתיות אחת כלפי השנייה אלא לפרגן גם שלא מתחשק לבשל, לנקות, לכבס ולדאוג לילדים
אתן צריכות להבין את הנשים האלה ולא להעביר ביקורת נוקבת
הרי בסופו של דבר אף אחד ללא משלם לנו משכורת על כל עבודות הבית
אז למה כל הזמן אתן מתחרות אחת בשנייה מי נקייה יותר ומי אמא  טובה יותר?

קניות וניקיונות זה חלק מנחלתן של הנשים 



תגובות