הקיץ רשמית הגיע

בארץ כמו שלנו הקיץ תמיד שולט בה
למעט כמה חודשים של גשם שזה נקרא חורף
בקיץ אני תמיד סובלת מהבעיה שלי התמידית של אלרגית חום שמתבטאת בנפחיות בגוף ובאצבעות הידיים בפרט
הקיץ הזה אני מקווה שאתגבר על הבעיה כי מצאתי פתרון טוב להורדת הנפיחות שזה תה ירוק או תה לואיזה שאני עכשיו שותה כל ערב ומרגישה שזה באמת עוזר לי לכאבים שאני מרגישה באצבעות כתוצאה מהחום
יש לי עציץ של צמח הלואיזה ואני כל ערב קוטפת כמה עלים כדי להכין חליטה כלומר אני שמה את העלים בכוס ושופכת מים רותחים סוכר אני אף פעם לא שמה כי אני לא אוהבת תה עם סוכר אני אוהבת נקי וכך שטוב
אז החום בארץ הקטנה שלי לא בוטל הוא רק מגביר את הצעדים שלו בענק שזה חודשי הקיץ החמים והלוהטים
קיץ מהנה לכולם מי שכן אוהב ומי שלא אוהב אין לנו ברירה העונות שמתחלפות לא שואלות אותנו אם כדאי להגיע או לו אז אם אי אפשר לנצח את החום והקור אזי נצטרף אליהם ונהנה מכל עונה ועונה עם החסרונות שלה והיתרונות שלה
הקיץ כבר כאן הלחות גם כאן מגיעה עם החום


סימני הקיץ בגד ים וחוף 



תגובות