למה הבת שלך לא מתחתנת?

בגלל גל החתונות שיש לי במשפחה שלי


כולם כבר שואלים למה הבת שלי שהיא כבר בת 29 לא מתחתנת
אפשר לחשוב שלי יש תשובות בשבילם וגם לבת שלי יש תשובות
אנשים לא חושבים לרגע על מה הם מדברים ומה הם שואלים
שולפים מיד מה שיש להם להגיד בלי להתחשב ברגשות של אחרים
ככה גם אחותי שחיתנה לאחרונה את הבן שלה היא רצתה להזמין אותי לחתונה בטלפון ובדרך אגב אומרת לי בלי רגישות יתר מצידה למה כולם הילדים שלהם מתחתנים היא התכוונה לכל האחים והאחיות שלי ורק את הבת שלך לא מתחתנת
לא רציתי לכעוס עליה באותו רגע כי בכל זאת אני צריכה להגיע לחתונה של הבן שלה אבל אפילו לאויב שלי לא הייתי אומרת את המשפט הזה
אחר כך כשהגענו לחתונה כולל הבת שלי כשהחתן שבר את הכוס והכלה שתתה מכוס היין האחות האחרת שלי גררה את הבת שלי בכוח כדי לשתות מהיין כדי שתמצא במהרה חתן
הפעולה הזו הכעיסה אותי עד מאוד קל וחומר את הבת שלי
היא לא רצתה לשתות מהיין ואמרה לאחותי להניח לה כי נמאס לה מהאמונות הטפלות האלה האמת שגם אני מסכימה עם הבת שלי כל הפעולות האלה והאמונות הטפלות שאנשים עושים כדי שיהיה להם טוב יותר בחיים זה בולשיט אחד גדול כי מה שצריך לקרות זה יקרה בסופו של דבר
מרוב כעס הבת שלי עזבה את האולם וירדה למטה
בעלי ביקש ממני לבדוק איפוא היא וכשמצאתי אותה היא אמרה לי שהיא רוצה להירגע כמה דקות ואחר כך היא תעלה בחזרה
עכשיו הבת שלי לא תרצה יותר לבוא לאירועים כגון חתונות וכו' כי נמאס לה שמזכירים לה שהיא עדיין רווקה
אני מצידי מכבדת מאוד את הבת שלי ואם היא תחליט החלטה כלשהי לגבי החיים שלה אני לצידה שזה כולל אפילו להישאר עצמאית ורווקה כי החיים הם שלה ולא שלי היא תחליט מה לעשות איתם ולא אנשים שכל הזמן דוחפים את האף שלהם ומתכננים את החיים של אחרים כי להם אין חיים משלהם
אז בפעם הבאה שיעשו לה את התרגיל הזה אני אתערב ולא ארשה זאת בשום אופן





תגובות

הוסף רשומת תגובה

תמיד כאן לענות