ראיון עבודה

בשבוע שעבר הייתי בראיון עבודה עד שסוף סוף החלטתי שגם לעבוד במשרה מלאה אני מוכנה מה שלא יכולתי עד היום לעשות וכל פעם שחיפשתי עבודה השאלה של המראיינים כל הזמן צצה ועולה
את ניידת ? כלומר יש לך רכב אפשר לחשוב כמה המדינה שלנו ענקית שאי אפשר להגיע בתחבורה ציבורית רק ברכב
וכל פעם מחדש אני מפסידה עבודות בגלל שאין לי רכב ואני לא נוהגת
גם משרות קודמות שחיפשתי שהייתי מוכנה להיות טפלת גם אז רצו שיהיה לי רכב כי חס וחלילה שהילדים של האמהות המפונקות ילכו ברגל לא פלא שהדור החדש סובל מהשמנה וממחלות רבות בגלל אי פעילות גופנית וגם נוסף לזה האוכל המוכן והמהיר
אז הסיכויים שלי למצוא עבודה אפסיים בגלל האנשים האלה שלא מוכנים לשמוע שאין לך רכב כאילו אם היה לי רכב אז לא הייתי זקוקה לעבודה מפני שלהחזיק רכב זה עולה הרבה כסף
ודווקא בעניין הרכב אני לא מוכנה להתפשר בגלל הזיהום שעולה כל הזמן והורס את הסביבה בגלל המכוניות פה במדינה קטנה כמו שלנו אף אחד לא מוכן לוותר על המכונית שלו ולנסוע בתחבורה ציבורית דווקא עושים זאת כדי לנקר את העיניים של האנשים ברכב הגדול שיש להם והחדיש למרות שהם טובעים בחובות אבל רכב שמזהם את הסביבה יקנו ולא יתפשרו
זוהיא עכשיו המציאות שלי שכל פעם שאני מחפשת עבודה אף אחד לא מוכן להתפשר לקראתי ולדאוג להסעה
הם מעדיפים שתסעי ברכב לבד למרות שיש עוד ארבעה מקומות פנויים ברכב שלך אבל הם לא מוכנים לעשות הסעות מרוכזות
מאוד חורה וכואב שזה המצב מקווה שבקרוב אני אמצא משהו שמתאים לי ליד הבית

לנסוע ברכב או ללכת ברגל? אני מעדיפה ללכת ברגל לעבודה זה בריא וגם חוסך זיהום מיותר 


תגובות