האבא של החברה שלי הלך אתמול לעולמו

כשהחברה שלי התקשרה אלי אתמול חשבתי שתבשר לי בשורה טובה בקשר לאבא שלה
אבא שלה אושפז שבוע שעבר כדי לקחת ביופסיה מהריאות שלו כי נמצא שהיה לו איזה כתם לא ברור בריאות
הוא הוכנס לבית החולים כדי לעשות את הניתוח הפשוט הזה ולא יצא משם
אתמול היא מבשרת לי בשורה נוראה שאבא שלה בעצם לא נפטר מהניתוח אלא מהתקף הלב שהוא קיבל לאחר שהיה בטיפול נמרץ
הייתי בשוק נוראי חשבתי שתגיד לי שהניתוח הצליח והכל בסדר
אבל בעצם הניתוח הצליח והחולה מת כמו שאומרים אנשים באירוניה
מאוד עצוב לי על החברה שלי כי היא בת יחידה ואין לה אף אחד עכשיו בעולם יתומה לגמרי
אמא שלה נפתרה לפני עשר שנים מסרטן היתה עדיין צעירה בכדי ללכת מהעולם הזה
כנראה אובדן האמא הכניע את אבא שלה ולא עמד בזה עוד
עכשיו כל כך קשה לחשוב עליה אני לא יודעת אם היא תחזיק מעמד או שהיא תמשיך עם החיים שלה כמו שהם
אני אעשה הכל כדי לתמוך בה בדרך שאני מכירה
מקווה שהיא תתאושש כי חייבים להמשיך לחיות אין ברירה והמוות הוא חלק מאיתנו למרות שכל הזמן אנחנו דוחקים את הקץ שכולנו נגיע אליו

עכשיו חברה שלי בודדה בעולם והיא תצטרך להתמודד עם הלבד 


תגובות