עבודה חדשה

שבוע שעבר התחלתי בהתלמדות בעבודה החדשה שהתקבלתי
למרות שחשבתי בגלל גילי אני לא אמצא עבודה הופתעתי לגלות שדווקא בגלל שאני פנויה מלגדל ילדים וכל הילדים שלי לא צריכים לפחות לא פיזית אותי אלא רק נפשית אני בעצם פנויה
אני לא סוג האנשים שיישבו בבית ויעשו את מטלות הבית
מטלות של הבית אפשר לעשות בכל שעה לא צריכים לעשות אותם ספציפית בשעה מסויימת כי בעצם אף אחד לא משלם לנו העקרות בית על עבודות בבית
לכן אחרי הפסקה גדולה של לא לעבוד החלטתי שזהו זה הבית התרוקן הגיע הזמן שאחזור למעגל העבודה
ובעצם לא לקח הרבה זמן והלכתי לראיון עבודה
שבוע לאחר מכן קיבלתי טלפון שהתקבלתי לעבודה
שמחתי מאוד אבל החששות שלי היו מאוד גדולות כי בכל זאת הרבה זמן לא עבדתי מחוץ לבית
ביום הראשון של העבודה היתה התלמדות במה שקורה בתחום העבודה
התפלאתי מעצמי שעדיין אני זוכרת איך לנהל טוב עסק כי כל החיים שלי עבדתי בניהול משרד
מקווה שיאהבו מה שעשיתי בבית
בעצם הכנתי טבלאות כדי לשפר יותר את ההתנהלות בתוך המשרד
בלי רשימות מסודרות אי אפשר לנהל משרד
אי אפשר לזכור הכל צריך לרשום הכל כדי לזכור מה קודם למה
כמו שעשיתי בשאר העבודות הקודמות שלי
היום זה יום שני של ההתלמדות אני עדיין קצת חוששת
מקווה שהכל יסתדר ככל שהזמן יעבור ואכנס יותר ויותר לשגרה
מחזיקה לעצמי אצבעות


חששות מפני הלא נודע



תגובות