יום השני לעבודה

אתמול זה היה יום שני לעבודה שלי
בקיץ מתעסקים רק בטלמרקטינג זה אומר שמתקשרים לאנשים אם רוצים להמשיך בחוג לשנה הבאה
היו כל מיני סוגי אנשים
היו אנשים שלא רצו לשמוע
היו אנשים ששמעו מה יש להציע אבל לא החליטו
היו אנשים שטרקו את הטלפון לפני שדיברתי
היו אנשים שהתעצבנו למה מתקשרים
בעבודה זו צריך לשמור על קור רוח ולא להתרגש מכל דבר
בגילי אני כבר חוויתי את כל סגנונות האנשים שקיימים עלי אדמות
כך שלמרות שכועסים ולא מתנהגים יפה צריך לדבר מהצד של החברה באדיבות ולא להיכנס לדקויות כי אם כן הלקוח במקרה זה האמא או אבא לא ירצו להמשיך להיות בקשר עם החברה ובמקרה זה להמשיך בחוגים
אתמול גם נודע לי שהבחורה שקיבלה הדרכה איתי היתה אתמול בהדרכה לבד בלעדי כנראה שזאת שהדריכה לא מצאה חן בעיניה ההערות שלי לגבי דברים שהיו בעצם מיותרים כמו להקריא תקנון לטלפון תקנון של עמוד שלם אף אחד לא היה רוצה לשמוע מנסיוני הישראלים אין להם סבלנות לשמוע וגם לא קולטים על מה מדובר מה שנותר שצריך להחתים אותם כמו בכל חוזה שעושים
הרגשתי בקול של האחראית שמשהו לא בסדר ואז אמרתי לה שצריך להחליט לגבי אם אני ממשיכה לעבוד כי יש לי הצעות עבודה בחוץ
אסור להראות במיוחד בגילי שעשו לי טובה שקיבלו אותי לעבודה צריך לתת להם הרגשה שיש עוד אנשים שרוצים אחת כמוני שיש לה המון נסיון בניהול משרד
יש הרבה דברים מבולבלים בניהול של העבודה לכן החלטתי לעשות טבלאות משלי בבית ולפיהם לעבוד כי אי אפשר לתת תשובות מידיות לאנשים אם אין דף מסודר וברור אם מהססים אזי מפסידים את העסקה
מקווה שיקשיבו להערות הצעות ייעול שלי לפעמים במיוחד היהודים לא אוהבים שאומרים להם מה לעשות ועל מה לעבוד
מקווה שייקחו את ההצעות שלי ויישמו בפועל כי למרות ובכל זאת אני עובדת אצלם ורוצה רק לטובתם
נראה מה יהיה היום יתקשרו או לא כדי להודיע לי אם אני אעבוד היום

תיק שאני לקוחת לעבודה 


תגובות