בשורות טובות ולא טובות

מכירים את ההרגשה הזו שמקבלים בד בבד בשורה טובה ובשורה לא טובה ?
אז כן אין חיים מושלמים והכל טוב תמיד צריך להיות איזה עליה ואחר כך ירידה בכל דבר בחיים
אז הבשורה הלא טובה שבעלי הלך לעשות בדיקות דם וכשהוא עלה למשקל התבשר לו שהוא ירד בשבוע 10 קילו גם ככה הוא רזה מטבעו ועכשיו הוא עוד יותר רזה
האירוניה שבדבר שלפעמים המחשבות לא מתיישבות עם הבשורה הלא טובה הזו
לפעמים במחשבות שלי אני שמתמודדת עם המשקל כמעט כל החיים שלי אומרת לעצמי למה אני לא יורדת מהר ובלי מאמץ? אבל לרגע עוצרת ואומרת לעצמי עדיף עודף משקל קטן מאשר לרדת במשקל בגללל סיבה בריאותית
היום בעלי הלך לעשות עוד בדיקות דם כדי לשלול כמה דברים בקשר לבריאות שלו אני מקווה שזה משהו הורמונלי כמו שהרופא אמר לו ולא יותר מזה ואפשר לסדר את זה על ידי טיפול ולא משהו חמור מזה
מחזיקה אצבעות כי הערב יגידו לו את התשובות לבדיקות דם שהוא עשה היום
הבשורה הטובה שאני כבר לא מובטלת ואני תודה לאל עובדת לא רוצה לדבר הרבה כי זה השבוע הראשון שלי לעבודה ומקווה גם שזה יימשך והמעבידים יהיו מרוצים ממני
ועוד בשורה נחמדה שקיבלתי טלפון מהבת שלי שבשבוע הבא היא מביאה בחור לארוחת שבת
היא אוטוטו עוד מעט בת 30 וכל המשפחה שלי לוחצת עם השאלות הלא נגמרות
יש מישהו? יש משהו? שזה מעצבן אותי ועוד יותר את הבת שלי
לי בכל אופן זה לא משנה אם היא מתחתנת או לא אני רוצה שהילדים שלי יהיו מאושרים בדרך שלהם ולא בדרך שאנשים אחרים רוצים שהם יחיו
ידוע שהיום חתונה זה לא סוף סיפור שמח וטוב אלא זה יותר מורכב מזה אז אם היא תחליט להתחתן או לא בשבילי היא תהיה הבת שלי ואוהב אותה למרות ובכל זאת
בשורות טובות אני תמיד אוהבת
מקווה שהבשורות בקשר לבעלי יהיו טובות ונמשיך לחיות בלי הרבה ירידות אלא רק עם עליות

בשורות זה כמו לקבל מכתב דרך הדואר 


תגובות

  1. שמחתי מאוד לקרוא את הפוסט שלך. אני יכולה גם כן להזדהות בכל מה שקשור לבדיקות דם, כי גם בעלי עבר צינתור פעמיים וזאת הרגשה לא נעימה בכלל. מאחלת המון בהצלחה לבתך עם הבחור החדש, בני גם כן התחתן לא מזמן והוא כבר נשק לשנות ה-30. ובלי שום קשר את יכולה לעדכן אותנו בנעשה. כל טוב.

    השבמחק
  2. בסוף הכל טוב והבשורות טובות תודה על העידוד

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

תמיד כאן לענות