החששות התמוגגו

לאחר שבעלי בישר לי שהוא עושה בדיקות דם כדי לשלול כמה דברים מדאיגים
באותו ערב שהיה צריך לקבל תשובות לבדיקות דם שהוא עשה הייתי מאוד עצבנית ולמרות הכל יצאתי עם חברות כדי להפיג את המתח
ביקשתי מבעלי שיתקשר אלי מיד ברגע שידע את התוצאות
למרות שהוא התקשר אלי כמה וכמה פעמים לא שמעתי את הפלאפון אולי כי היה רעש נוראי בקניון ואולי באמת הפלאפון לא צילצל
כשהגעתי הביתה בעלי אמר שהתקשר איזה 10 פעמים ובאמת כשפתחתי את הפלאפון היה רשום 9 שיחות שלא נענו מעניין מאוד שלא שמעתי אפילו צילצול אחד למרות שהצלצול אצלי הוא חזק מאוד
לא חשוב העיקר שהוא בישר לי שהבדיקות יצאו בסדר ובקשר לירידה שלו במשקל הוא יעשה עוד כמה סדרות של בדיקות כדי לדעת מה הסיבה
אני יודעת מה הסיבה
הסיבה שבעלי קיבל תפקיד מאוד אחראי והוא כנראה מטבעו מאוד לחוץ זה משפיע עליו מאוד ואז כל המערכת ננעלת ומתריאה את הגוף שצריך לנוח
כמו שאני מכירה את בעלי הוא טיפוס מאוד תזזיתי הוא לא יכול לשבת רגע אחד בלי לעשות כלום
העיקר כמו שאומרים הבריאות
העיקר שהכל בסדר ואני רגועה ויכולה להמשיך עם החיים כמו תמיד

עכשיו אני יכולה לחייך כי עכשיו הכל בסדר כמו שהשמש מחייכת אלינו כל בוקר

בעלי שיחיה 


תגובות