המסע הביתה

זהו ספר שעכשיו סיימתי לקרוא אומנם לוקח לי הרבה זמן לקרוא ספר כי רק במקום חשוב אם אתם מבינים אותי אני לוקחת איתי ספר לקרוא
אם אתם אוהבים לקרוא על דברים רוחניים ועלים על הבנת האדם אזי הספר הזה מתאים לכם
הספר מדבר על אדם שנפצע קשה ובזמן שהיה בבית החולים הוא מתאר את הצד הרוחני שלו שהגיע למעלה אל המלאכים ועושה תיקון ובדרך לתיקון הוא מגיע לדרגה גבוהה של רוחניות וכשהוא מתעורר הוא מוצא שהפציעה שלו היתה קלה למרות שבמציאות היא היתה הורגת אותו כבר מזמן
אנחנו לא יכולים לדעת מה מתחולל שם למעלה כשאדם משחרר את נשמתו לבורא ומה הוא עושה ומה צריך לתקן זה מעל להבנתנו
מזל שאנחנו לא יכולים להגיע לדרגה הזו כי כשאדם מוצא שיש יכולות מעל לאדם ממוצע לאו דווקא הוא מנצל אותם לטובה
כמו מגידי עתידות למיניהם שאני מתנגדת בתוקף אליהם
איזו זכות יש להם להגיד לאדם מה מחכה לו בעתיד? אזי אדם זה מרוב יאושו מאמין בדברים שנאמרו לו ומתחיל להתנהל לפי חיזוי העתיד שנאמר לו שיקרה לו
אסור לאדם להיות אחראי על אדם אחר ולומר לו מה יהיה עתידו כי זה יכול לעשות לו נזקים בלתי הפיכים
כמו שיום אחד באה הבת שלי ואמרה שהיתה אצל מגדת עתידות מאוד כעסתי עליה כי אני לא רוצה שזה ישנה את ראיית העולם שלה רק בגלל חוסר אחריות של אנשים שלא בטוחים שהם רואים עתיד אבל הם לוקחים סיכון ומרוויחים כסף על גבי אנשים מיואשים שרוצים לראות אם מחר יהיה הרבה יותר טוב
אני אומרת לעצמי שבחיים יש תקופות טובות יותר ותקופות רעות יותר ואם קורה דבר קיצוני ורע בחיים אנחנו לא יודעים למה זה קורה אומרים שהכל לטובה אבל לא כל אחד רואה את זה כך כל אחד וראיית החיים שלו ובגלל שקורה לו משהו רע הוא פונה לכל מיני אנשים לא אחראיים שאומרים לו שבעתיד יהיה יותר טוב או להיפך יהיה יותר רע
לכן אם אתם אוהבים לקרוא ספרים על עולמות אחרים יותר רוחניים תקראו אם אתם מאמינים בזה או לא זה לשיקולכם
אני נותנת לספר הזה ציון 8




תגובות