פסיכולוגית בגרוש

כשעבדתי בעבודה הקודמת וקודמת לה כל האנשים חשבו שהם יכולים לשפוך את הצרות שלהם בפני כי ידעו שאני לא הולכת להעביר את זה הלאה או לרכל או לשים רגל למישהו בעבודה רק כדי להתנקם או להכשיל אותו
כל הזמן הקשבתי לאנשים כי חשבו שאני חזקה כמו עץ ולא נשברת לכן מותר לשפוך את הרפש שלהם עלי או כמו שאומרים שהפכתי להיות שק חבטות לכל דיכפין
רק דבר אחד לא ידעו שלכל אחד יש את החבילה שלו שהוא נושא איתו לאורך כל החיים כולל אותי רק אני לא מכבסת את הכביסה המלוכלכת שלי בפומבי אלא שומרת את הבעיות שלי בבית שלי ולא גוררת אותם למקומות אחרים כמו עבודה
אני טיפוס כשאני יוצאת מהבית סוגרת דלת וכשאני נכנסת לעבודה הדלת סגורה של הצרות שהם שם בבית ועובדת כי לאף אחד לא מעניין מה שעובר עלי ואיזה מצב רוח יש לי באותו רגע אני באה לעבוד נטו אבל לא כולם כמוני יש אנשים שבאים כדי לאמלל את האחרים כי הם באותו יום אומללים יש אנשים שחושבים שהעבודה שלהם זה לספר את הצרות שלהם ולא בפועל לעשות את המוטל עליהם
מכירים את האנשים האלה שעושים המון רעש ובעצם לא עושים כלום בעבודה? נתקלתי בהמון טיפוסים לצערי בעבודות השונות שעבדתי אבל בעבודה האחרונה לפני הנוכחית זה היה שיא
כולם באו אלי ושפכו את ליבם הקשבתי לכולם וגם עזרתי לחלק מהם לתמימותי חשבתי כשאצטרך אותם הם יבואו לעזרתי הפכתי להיות פסיכולוגית בגרוש לכל הדורש מרוב שהלב שלי רחמן והאנשים יודעים לנצל אנשים רחמנים
כשהיה לי קשה בעבודה בגלל האחראית שהוציאה לי את הנשמה ורציתי שמישהו יבוא לקראתי ויעודד אותי כמו שעודדתי אחרים אף אחד לא בא לעזרתי כל אחד פחד על מקום העבודה שלו שמה הוא יפסיד את המקום כי האחראית היתה מפטרת על ימין ועל שמאל ואף אחד לא הבין למה היא הרשתה לעצמה כל כך הרבה לימים נודע לי ששכבה עם הבוס ולכן עשתה כל העולה על רוחה
כשלא יכולתי כבר נפשית לשאת את ההתעללות הנפשית שהיא גרמה לי חשבתי לתומי שאנשים יבואו ויתמכו בי ויעודדו אותי שלא שווה לעזוב בגללאשה נרגנית ועצבנית שכל יום באה עם מצב רוח אחר שאני אישית בגלל שהייתי העוזרת שלה סבלתי מההתנהגות שלה אבל לאכזבתי הגדולה אפילו אלה שהציעו לי לבוא לעבוד אצלם אם אני אעזוב טרקו בפני את הדלת ולא פנו אלי וכאילו כולם נעלמו בבת אחת ועזבו אותי לנפשי
לכן למדתי לקח בעבודה החדשה מתברר שהבחורה שעובדת איתי שמתי לב שהיא כל הזמן מצוברחת ומדוכאת אני מזהה את הסימפטומים האלה נתקלתי בהם הרבה בעבודה בפעם האחרונה היא כל הזמן השתיקה אותי כשרציתי לעודד אותה ולהשרות אווירה נעימה ביננו אבל ראיתי שהיא ממשיכה בשלה וממשיכה להשתיק אותי לכן עשיתי צעד אחורה וגם אני שתקתי היא הרגישה שעשתה משהו לא טוב כי בסוף היום אמרתי לה ביובש שבת שלום ולא הסתכלתי אפילו לכיוון שלה
די כבר שכולם מטיחים עלי את הצרות שלהם ואת המצבי רוח שלהם אני לא איש מקצוע ואני לא אמא של אף אחד אני עכשיו בשלב שבאתי לעבוד .. נקודה ... ולא להיות פסיכולוגית בגרוש שאנשים לא רוצים לשלם לאיש מקצוע הם מעדיפים לאמלל אחרים כדי שלאחרים לא יהיה טוב אלא יהיה רע כמו שהם מרגישים
נחיה ונראה מה יהיה בהמשך... איך בפעם הבאה היא תבוא לעבודה הפעם אני ממש לא אתייחס אליה ולא אשאל אותה אם הכל טוב.. ממש לא מעניין אותי...


די!!!!!  עד כאן !!!!!!!!!



תגובות