*) הערת שוליים - שלמה בר אבא וליאור אשכנזי - קטע מהסרט

החברה שלי סחבה אותי לסרט הזה כבר מזמן רצתה לראות אמרה לי שהוא רץ כבר הרבה זמן בקולנוע ואני השתכנעתי שהסרט מצויין ורציתי מאוד לראות אותו וגם שהסרט הוא משלנו בעברית גאווה ישראלית
אתמול ראיתי את הסרט מאוד התאכזבתי לראות אותו ולדעת שמזה עשו עניין על תחרות בין אב לבנו על כבוד ואגו
זה דברים שאני אישית לא אוהבת אותם במיוחד אנשים כל הזמן מתחרים בלי סוף ובסוף לאן הם מגיעים? למקום היחיד שכולנו נגיע אליו
לא מבינה למה אנשים לא מתמקדים בדברים יותר פשוטים ומוסריים מאשר להעלב בגלל שלא העריכו אותך ובגלל האגו המנופח של כל אחד ובגלל נקמה שאחד רוצה לנקום בשני
אני אומרת לכם שלנקום זה רק מביא את האדם למקום עוד יותר גרוע אם הוא נוקם הנקמה בעצם חוזרת אליו והוא בסוף נענש על נקמתו
אני נותנת לסרט הזה ציון 4 לצערי מאוד מאוכזבת כנראה שזה מדבר לגברים אבל אני כאשה לא מדבר אלי






תגובות