שינוי במצבי רוח

עד עכשיו לא הבנתי מה עובר לשותפה שלי בעבודה
חודשיים אני עובדת ואני לא קלטתי עדיין מה עובר עליה
בדרך כלל אני אדם רגיש כלפי הסביבה שלי ויש לי חוש לגבי התנהגות אנשים
חשבתי לתומי בהתחלה שעובר עליה יום לא טוב
אבל כשעובר הזמן התחלתי לחשוד שזה אולי משהו אחר
כל פעם כשהגיעה לעבודה היו ימים שהיה לה מצב רוח מרומם ואז דיברה איתי אל דה והה
ובפעמים אחרות היא היתה במצב רוח ירוד ואז או שהעירה לי הערות עוקצניות או שהיא השתתקה לזמן ארוך מאוד
מיד קלטתי שהמצב לא רגיל אצלה
בהתחלה התרגשתי מההתנהגות שלה אבל במשך הזמן קלטתי שהבעיה לא אצלי אלא אצלה
באופי שלי כשאני באה לעבודה אני סוגרת את הדלת של הבית עם כל הבעיות והצרות שיש לי באופן אישי ולא מכניסה אותם לדלת של העבודה כי לא מעניין אף אחד שאני עם מצב רוח ירוד או לא
צריך להגיע לעבודה וללבוש מסיכה אחרת כי אף אחד לא צריך לסבול מהבעיות האישיות של כל אחד ואחד
אבל יש אנשים שלא עושים חיץ בין העבודה לבין הבעיות האישיות שלהם ונותנים לבעיות האישיות שלהם לגלוש לצד של העבודה
הפעם למדתי לקח שאני לא נכנסת לענינים של אחרים ומנסה לבדוק מה הבעיה אצלם כי עשיתי את זה בעבר וכשאני הייתי צריכה שיקשיבו לי אף אחד לא היה שם
כשיש לה מצבי רוח ירודים אני לא שואלת ולא מדברת זאת הבעיה שלה והיא צריכה לפתור את הבעיות שלה מחוץ לעבודה
אתמול היא היתה מאוד דיכאונית ואני לא שאלתי מה קורה כמו בפעמים הקודמות רק עשיתי את העבודה שלי והמשכתי הלאה
אין מה לעשות בעבודה יש אנשים שונים ומשונים וצריך לזרום אם זה אי אפשר לעזוב עבודה רק בגלל טיפוסים שונים שמנסים להפוך אותך לשק איגרוף שלהם
אני מאחלת לעצמי הרבה סבלנות וסובלנות ובריאות כדי שאמשיך לעבוד עם אנשים שיש להם שינוי במצבי רוח

מצבי רוח ודיכאונות זה לא מה שאני תודה לאל 



תגובות