אוכלת סרטים

מאז שאני עובדת בעבודה החדשה שלי אני תמיד חושבת מחשבות שליליות וחיוביות
חיוביות כי אני מונה את היתרונות שבעבודה החדשה שלי
העבודה נוחה אני עובדת כמה פעמים בשבוע ולא כל השבוע
אני עובדת אחרי הצהריים ככה שזה משאיר לי פנאי בבוקר לקום לא לחוצה ולהתעמל אחר כך לארגן דברים בבית
ואחר כך בצהריים אני הולכת לעבודה
המשכורת לא ממש מי יודע מה
לא בשביל זה אני יצאתי לעבודה אחרי כל כך הרבה זמן שיצאתי שוב לעבודה
המשכורת אומנם חשובה אבל חשוב יותר מכל לחזור לשוק העבודה ולא להישאר שזה קריטי בגילי לחכות הרבה זמן עד שאני מוצאת עבודה
המחשבות השליליות שבדבר
אני שואלת את עצמי האם באמת מרוצים ממני בעבודה החדשה
למרות שיש לי הסתייגויות לגבי דברים מסויימים אני מעדיפה לא להעיר הערות ולא לדבר על זה
כי צריך קודם כל להוכיח את עצמי ואחר כך להגיד מה על הלב שלי
בינתיים קיבלתי ביקורות טובות על העבודה שלי
אבל אתמול שמעתי רינונים שהעובדת שהיתה קודם יכול להיות שתחזור
ואז קפץ לי הפיוז יכול להיות שיקרה לי כמו עבודה אחרת שהייתי בה
שהתקבלתי ואחר כך העובדת שעזבה התחרטה וחזרה ואז הייתי צריכה לפנות את המקום שלי
אני רוצה שיגידו לי ישירות אם אני הולכת הביתה או נשארת
כי אני לא צעירה בת 20 שלא משנה כמה אני אחכה לעבודה הבאה
הגיל שלי מצריך מהלכים יותר מהירים לא להישאר בבית ולמצוא מהר עבודה
טוב אני מקווה שזה רק סרטים שרצים במוח שלי ולא ממש מה שאני חושבת זה באמת אמיתי

מחשבות בלב איש 


תגובות