מסיבת החינה

אתמול הייתי בחינה של האחיינית שלי
היה מדהים כמו כל חינה
אבל המיוחד בה שגיסי היה לו יום הולדת באותו יום
ובנוסף הביאו רקדן בטן שהצחיק אותנו ונפלנו על הרצפה כשראינו איך הוא מתנועע יותר טוב מאשה
היו גם כמה הערות ניבזיות של אהבתי בקשר לבת שלי היקרה שעוד לא התחתנה
אחד מהם אמר לבעלי ככל שהיא מתבגרת היא הופכת להיות בררנית
הוא אמר לו בחזרה ואני מצדיקה את בעלי "לך תזדיין אלה החיים של הבת שלי והיא תעשה מה שבא לה"
זה כבר הופך חלק מהמשפחה לאובססיה בקשר לחתונה
כאילו כולם במדינה הזו הם במרתון למצוא מהר חתן ולהתחתן אבל לא יודעים שהמרתון הזה עולה להם ביוקר
כי אחר כך חצי מהם מתגרשים
אני מעדיפה שהבת שלי תברור לה בעל לעתיד לאט בלי להיות בתחרות עם אף אחד
זה שיבוא יבא בסופו של דבר בצורה נכונה ולא מהר כמו כולם
להבא אני כבר לא אשתוק ואסתום לכולם את הפה כי כמה כבר אפשר לטחון קמח טחון?

רקדן הבטן שהיה בחינה אסי חסקל


תגובות