העובדת שעזבה חזרה לעבודה

אתמול עבדתי במשמרת שלי והאחראית שלי אמרה לי שהעובדת שעזבה שלימדה אותי את העבודה חוזרת לעבוד איתי
לא ידעתי איך לאכול את הבשורה
כי אני יודעת כשהיא לימדה אותי ועוד אחת
היא בעצם לא אישרה את הקבלה שלי לעבודה כי כנראה שאלתי יותר מדי שאלות
והבעתי את דעתי בקשר לנוהלים של העבודה
כנראה שאנשים לא אוהבים שמותחים עליהם ביקורת והם מסתייגים מכך
אני מבינה את זה
כנראה יד אלוקים היתה שם וזאת שהיתה צריכה לעבוד במקומי לא רצתה בסופו של דבר את העבודה והסתלקה מהמקום
למחרת קיבלתי טלפון מהאחראית לאחר שהבהרתי לה יום קודם שהיא תחליט לגבי כי אני הוזמנתי לכמה ראיונות עבודה
היא נשמעה הרבה יותר אופטימית מאמש כשדיברה אלי באדישות
הבנתי ואני לא טיפשה שהעובדת שלימדה אותי לא אישרה את קבלתי לפי טון הדיבור שלה
אתמול היא חזרה לעבודה ואני קיבלתי אותה בסבר פנים מאירות ובירכתי אותה "ברוכה הבאה"
היא כנראה חששה מאוד מהסיטואציה איתי אבל בגלל כנראה שאני אנושית ולא נקמנית לא עשיתי מזה ענין
כל הערב התנהל נהדר ביננו הקשבתי לעצות שלה כי בכל זאת היא היתה לפני בעבודה ויש לה יותר ניסיון איך מתנהלים הענינים
היא גם לימדה אותי איך להתנהל מול המחשב מה שאחרים לא עשו כולל המנהלת היא רק הראתה לי איך עושים אבל ברגע שאני לא עושה בעצמי את התרגול מול המחשב אני לא ממש זוכרת תיאורטית מה נאמר צריך באופן מעשי לתרגל
אני מקווה מאוד שזה לא יפגע בשעות העבודה שיש לי עכשיו למרות שהמשכורת לא מי יודע מה
אם האחראית תבקש ממני לצמצם שעות אני בצער אאלץ להגיד לה שזה לא מתאים לי
למרות שאני נהנית מכל רגע בעבודה שזה זמן רב לא הרגשתי אושר עילאי לגבי עבודות קודמות שלא הייתי במגע עם אנשים ולא הבנתי למה אני אומללה
עד שהגעתי לעבודה הזו הבנתי כמה שטוב לי שאני רואה אנשים ומדברת איתם
הבנתי בסופו של דבר שאינטרקציה שלי עם אנשים זה מה שעושה לי טוב
למרות שלאורך הדרך אנשים פגעו בי ושוב ושוב ולמרות הכל ניסיתי שוב ושוב לעבוד עם אנשים
אחכה עוד קצת זמן ונראה מה ילד יום

המסע שלי בדרך עם אנשים זה כמו דהירת רכבת


תגובות