חג נגמר וחג מתחיל

אתמול שינינו את שעון הקיץ לשעון חורף בבוקר קמתי ולא יכולתי יותר לישון


זה אומר במקום להתעורר בשעה שבע התעוררתי בשעה שש לפי שעון הקיץ
שיניתי גם את כל השעה בכל השעונים בבית
אני בטח ארגיש עייפה בערב כי בעצם קמתי מוקדם מאוד
החג עבר כמו תמיד בין בני המשפחה והיו שיחות נפש ביננו ומה בעצם אנחנו צריכים לתקן בתור משפחה
זה בעצם לקראת החג שיבוא עלינו בסוף שבוע זה
חג שהוא בעצם לא משנה אם זה שבת או לא השבת זזה הצידה כדי שחג חשוב זה יתפוס את מקומה
וזה יום כיפור
היום הזה הוא הזדמנות גדולה לכל האנשים שלא חושבים שביום יום צריכים לעשות חשבון עם עצמם ולבדוק האם הם טעו במשהו או שהם פגעו במישהו לא חושבים שיש מישהו למעלה שמסתכל כל הזמן ועושה חשבונות נפש
בעצם כל יום צריך לעשות חשבון נפש ולבדוק האם באמת המעשים שאנחנו עושים נכונים או לא לפי כל אחד ומצפונו
אני לא אומרת שאני בן אדם טהור וישר כמובן שאני לא יכולה להיות מושלמת
העובדה שאני בן אנוש לא יכולה להגיע לדרגה מושלמת רק מלאכים יכולים
ובגלל שאני בן אנוש אני משתדלת לבדוק היטב ולשקול את המילים שלי כדי לא לפגוע באנשים
וגם לעשות דברים שיעשו אותי מאושרת ולא לעשות את האחרים אומללים בגלל שאני מאושרת
האנשים בדרך כלל מחכים שהאחרים יקרה להם משהו לא טוב כדי שהם ירגישו טוב עם עצמם
אני משתדלת ומדגישה משתדלת שאני לא אפול בפח הזה ואתנהג כמו האחרים
כשקורה לפעמים משהו לאחר לפעמים יש מין הנאה בדבר אבל אחר כך אני מתעשתת ואומרת לעצמי שזה לא בסדר
משתדלת רק אני רק בן אנוש
מקווה שהצום לא יהיה קשה מדי כי כל שנה אני חוטפת כאבי ראש חזקים לאחר גמר הצום
זהו החג השני מתחיל ומקווה שההתחלות של שנה הזו יהיו יותר טובים לגבי מדינה הזו שהיא קרועה ושסועה




תגובות