צום קל

דווקא שחשבתי שהצום של יום כיפור ילווה אותי בכאבי ראש הפעם לא


שמעתי בעצת הבת שלי ולקחתי בטרם 2 כדורים לכאבי ראש לפני פתיחת הצום
הכדורים אומנם נתנו לי חשק לישון אחרי פתיחת הצום אבל הם הפיגו לי את כאבי הראש שתמיד אני חוטפת במהלך הצום ובסופו של הצום
הפעם לא קיבלתי לשמחתי כאבי ראש והכל עבר בשלום
בדרך כלל בצום אני לא סובלת מרעב ולא מרגישה שאני צריכה לאכול
פעם בעבר כל הזמן חלמתי על אוכל
אבל בשנים האחרונות בגלל שאני מקפידה על תזונה נכונה הפסקתי להרגיש צורך לאכול ביום כיפור
כנראה שהמנגנון בגוף שלי הסתדר בגלל האוכל הבריא ובגלל שאני שותה רק מים
המזונות המתוקים והבצקים והשתיה המתוקה היא שגורמת לרעב ולתחושה לא טובה בגוף כשצמים
אבל אם מקפידים לשתות רק מים במשך כל השנה וגם לאכול מאכלים שלא כוללים הרבה פחמימות הגוף יכול ביום צום להתמודד יפה וגם להתגבר על הרעב
את זה למדתי על עצמי
אז בסופו של דבר הכל עבר חלק ומהר
ואני שמחה על כך






תגובות