עזבתי את העבודה

אתמול הודעתי סופית לאחראית שלי שאני לא מוכנה יותר להמשיך לעבוד
ההחלטה הגיעה לאחר שהאחראית מסמסת לי ביום שישי בשעה שמונה לפני ארוחת שבת לא מבינה למה זה היה לה כל כך דחוף לסמס לי דווקא בשבת ולא לחכות ליום ראשון
היא מודיעה לי שאני עובדת רק פעמיים בשבוע ולא שלוש פעמים כמו תמיד למרות שבראיון עבודה אמרה לי שאעבוד ארבע פעמים בשבוע
לא התלוננתי שעבדתי שלוש פעמים בשבוע כי רציתי קודם להוכיח את עצמי בעבודה שיכירו אותי ולאחר מכן אם יהיו מרוצים חשבתי לתומי שיעלו את הימים בשבוע ויתנו לי יותר ימים בעבודה
כי העבודה הזו היא לפי שעות אם מקצצים לי בשעות אזי גם המשכורת יורדת בהתאם
כל זה התחיל כשהבחורה שעזבה החליטה שוב לחזור לעבודה ברגע שהיא חזרה ידעתי שיהיו שינויים ושינויים לרעה
מעניין שזו הפעם השנייה שזה קורה לי שבחורה מחליטה לחזור לעבודתה ואני נפגעת מזה כנראה שאין ממש מזל בעבודות
ANYWAY חשבתי באמת איך שלוש בחורות יש עוד בחורה שסטודנטית ועובדת גם איך באמת אפשר לעשות סידור עבודה של חמישה ימים שכל אחת תעבוד שלושה ימים עם שלוש בחורות במשמרת
זה בלתי אפשרי אם מחשבים זאת לפי ההגיון לכן ידעתי שמי ייפגע זאת אני ולא הסטודנטית ולא הבחורה שהיתה כאן לפני
מאוד עצבן אותי שהורידה לי יום עבודה ומאוד עצבן אותי שהיא מודיעה לי דווקא רגע שאני יושבת עם משפחתי לארוחת שבת
הייתי מאוד עצבנית כל השבת וסבלתי מכאבי ראש כל הזמן שכבתי במיטה
החלטתי שאני לא עונה להודעה ששלחה לי אני אחכה עד יום ראשון
ביום ראשון התקשרתי אליה לקראת 12.30 בצהריים אני דווקא מתחשבת כי היא מגיעה בעשר בבוקר ואני לא רציתי מיד להתקשר
שאלתי אותה למה אני עובדת פעמיים בשבוע ולא שלוש כמו שתמיד היא אמרה שאין לה ימים בשבילי וזה מה יש כרגע אולי שבוע הבא יהיו יותר ימים
אמרתי לה שזה לא מסתדר לי מבחינה כספית גם ככה שבוע שעבר ביטלה לי יום עבודה בגלל השחרור של יגאל שליט ועכשיו גם במקום להגיע בארבע בצהריים היא התחילה לבקש ממני להגיע בארבע וחצי כשמקבלים שכר זעום זה מאוד משמעותי החצי שעה היא התחילה להתווכח איתי אבל העדפתי לוותר על הוויכוח ולהגיע לעיקר שאני לא מתכוונת להגיע יותר לעבודה כי השכר גם ככה זעום וגם מורידה לי שעות וימים זה פשוט לא מתאים לי
היא אמרה שחבל שאני פורשת כי היא היתה מרוצה ממני ומהעבודה שלי
ידעתי שתוך תוכה היא רצתה שאני אפרוש ועשתה הכל כדי שאני אבין את הרמז שאין לי מקום בעבודה הזו כי ההיא חזרה לעבוד שוב
אמרתי לה שהיה לי טוב אבל בשורה התחתונה המשכורת נמוכה מאוד ולא כדאי לי לחכות עד שיתפנו ימים כדי שאוכל לעבוד יותר
היא חושבת שאם אני בת 54 אזי אין לי ברירה ואז אקבל כל גזירה וכל קיצוץ בשעות העבודה
אבל אני לא מוותרת על הזכות שלי לקבל את המגיע לי למרות הגיל שלי
היא טוענת שהעבודה קלה העבודה לא קלה בכלל צריך להתמודד עם קהל שכל הזמן מתלונן
צריך להתמודד עם ילדים שיוצאים ונכנסים מהכיתה באמצע החוג
צריך להיות עדינים עם ההורים והילדים שחס וחלילה לפגוע במישהו
צריך להכניס נוכחות ואם המנקה לא מגיעה צריך לנקות במקומה שזו עבודה פיזית גם
אז מי שמקבל שכר נמוך הוא העובד יותר קשה כי בעצם הוא המבצע בפועל את העבודה ולא זה שיושב בכסא ונותן הוראות
ככה זה בעולמנו הכל הפוך
אז עזבתי את העבודה ושלחתי קורות חיים
נראה ונחיה אם אקבל הצעות אחרות

מתלבטת ביני לבין עצמי מה טוב בשבילי ותמיד נמצאת בדילמה 


תגובות