יום שני לעבודה

אתמול התכוננתי נפשית איך להגיע לעבודה
כי ביום הראשון הסתבכתי בדרך ולקח לי שעה להגיע למקום שזה היה ממש מתחת לאף שלי היה צריך לקחת לי רק  דקות הליכה
אתמול שאלתי מישהו באוטובוס אם הוא יורד בתחנה שלי
הוא אמר שכן ושאלתי אותו גם כן אם הוא מכיר את הרחוב שאני אמורה להגיע אליו
הוא אמר שכן ובמקרה הוא עבד שם ויבוא איתי להראות לי איך עושים קיצור דרך למקום העבודה שלי
הודיתי לו וידעתי ששם למעלה שלחו לי מלאך כדי שידריך אותי איך להגיע כי חששתי שאני אסתבך שוב בדרך
ובאמת הגעתי תוך משהו עשר דקות עד רבע שעה למקום העבודה
גם בחזרה לא היתה לי בעיה להגיע לכביש כדי לקחת אוטובוס בדרך הביתה
וגם באותו יום היה לי אירוע
חתונה של בת של חברה
החתונה היתה כמו בכל אירוע רק שנכנסנו היה ריח לא טוב של רפתות בסביבה
וכעמדנו בחופה היה ריח חריף של כלור כי היה שם מפל מים ושמו כלור כדי למנוע את הריח
אבל אני קיבלתי מזה כאב ראש נוראי והלכתי משם כמה שיותר מהר
לא נשארתי הרבה בחתונה כי הייתי עייפה מהמתח של היומיים של חיפוש מקום עבודה וקבלתי לעבודה
הלכנו מוקדם מהרגיל כי גם מנה ראשונה התחילו לחלק בשעה  10 בלילה כזה היה מוגזם
האנשים כבר התעייפו והלכו
מקווה שהיום יהיה יותר טוב מאתמול בעבודה ואוכל להשתלב יותר טוב
היום האחראית הבטיחה שתביא לי מחשב כדי שאוכל לעבוד מהעמדה שלי

כבר לא עקרת בית אלא גם עובדת 


תגובות