אח שלי נפטר

הבוקר הודיעו לי שאח שלי נפטר הוא היה מאושפז בבית חולים כשבוע והריאות שלו קרסו
הם פתחו לו את קנה הנשימה כדי שיוכל לנשום כמו שצריך
אבל הגוף שלו היה חלש מאוד ולא יכל עוד
ואז בשלוש בבוקר הוא נפטר
בבוקר כשהייתי בשירותים שמעתי את הפלאפון שלי מצלצל אמרתי לעצמי בסדר אני לא אענה אחזור יותר מאוחר למי שצילצל אלי אבל הפלאפון המשיך לצלצל שוב ושוב
ידעתי אם לא הפסיק לצלצל כנראה קרה משהו
כשיצאתי מהשירותים ראיתי מי התקשר וזאת היתה אחותי ידעתי שמשהו קרה לאח שלי רק לו יכול לקרות משהו כי הוא היה במצב לא טוב
אמרתי לה שבעלי יקח אותי להלוויה והיא אמרה שהיא מזדרזת לאמא הביתה כדי להודיע לה
אבל אחות שגרה בצפת המטומטמת לא יכלה להתאפק ואמרה לה בטלפון
כשאחותי הקטנה הגיעה לאמא היא כבר ראתה אותה במצב לא טוב בוכה וצורחת
כמה שכל צריך לבן אדם כדי להבין שלא מודיעים בטלפון בשורות רעות?
הפה של האחות הזו לא יכול להתאפק כל דבר שהיא שומעת היא מיד מעבירה את ההודעה אסור לספר לה סודות ודברים אחרים פשוט אסור
אני בעודי כותבת שורות אלה אני מחכה לבעלי שייקח אותי להלוויה שמתחילה בשעה אחת וחצי
רק שנשמע בשורות טובות
כל אחד כתוב לו שם למעלה כמה זמן הוא יהיה כאן למטה
לכן צריך לנצל את זה טוב ולעשות רק מעשים טובים
נ.ב. עכשיו אני עובדת בעבודה חדשה רק שלושה ימים ואני לא יודעת אם אני אוכל לחזור בחזרה לעבודה אמרתי לאחראית שאני אבין ולא אכעס אם לא תקבל אותי בחזרה לעבודה
החיים הם הפתעה גדולה אי אפשר לדעת מה יקרה מחר או בעוד דקה או בעוד שעה



עצובה ולא מאמינה 


תגובות