Dalida Come prima

אתמול היה לי יום מטורף הייתי צריכה להגיע לראיון עבודה בצומת טמפו שבחולון והנהג המטומטם למרות שאמרתי לו שלא ישכח אותי ויגיד לי איפוא להרדת הוא שכח להזכיר לי והוריד אותי כמה תחנות אחרי
כעסתי עליו נורא ואמרתי לו שדווקא היום שיש לי ראיון עבודה הוא עושה לי את התרגיל הזה
טוב בלית ברירה ירדתי והתחלתי לצעוד עד שהגעתי לצומת טמפו ואז אף אחד לא הכיר את הרחוב שאני צריכה להגיע
זה רחוב פינתי שלא כולם עובדים שם ולא מכירים
לקח לי שעה שלמה למצוא את המקום  עשיתי סיבובים מסיבובים שונים כדי להגיע
אחרי שעה שאיחרתי לראיון מצאתי את המקום כמובן שהודעתי בטלפון שאני אאחר כי אני לא מוצאת את המקום
היום עשיתי לי מפה איך להגיע למקום כדי שאני לא אתבלבל שוב מקווה שאני אמצא את המקום מהר
נשארתי בעבודה שעה כי האחראית רצתה לדעת איך אני עובדת
הייתי בשוק שאמרה לי שהיא מקבלת אותי לעבודה מיד
טוב למרות ההתחלה הלא טובה קיבלתי לפחות גמול שאני התקבלתי מיידית
ואחרי זה הלכנו לערב בידור לשירים איטלקיים מדהימים של פעם
היו שם זמרים נפלאים ביניהם דורון מזר שמזמן לא ראיתי מאז שהתפרסם בשירים הנפלאים שלו
בקיצור היה לי יום מעייף ופורה מחכים לי עוד יומיים של אירועים
כמו שאומרים רק בשמחות



תגובות