עץ משפחתי

כשהייתי אצל המשפחה השבוע אחותי נתנה לי דפים מודפסים על עץ משפחתי


לאן אנחנו שייכים ומי היו אבותינו
מתברר שאני באה ממשפחה של צדיקים עושה ניסים
חלק מהתורשה הזו קיבלנו כולנו כל אחד קיבל משהו אחר
אני תמיד חלמתי דברים שהיו צריכים לקרות
לצערי כשעברתי לבית הזה בגלל שיש בו שכנים רעים אני כבר לא חולמת וכבר לא מרגישה נוכחות של רוחניות בכל מה שאני עושה
יכול להיות שזה תקופה יכול להיות שזה יחזור שוב
אני לא יודעת
אבל אני יודעת שכל מי שמחפש את רעתי מוצא את עצמו מקבל את הרעה הזו
למשל השכנה שלי זה היה בסוכות לפני כמה שנים
בניתי סוכה למטה מול המרפסת של השכנה ורציתי לעשות על האש
כשראתה שעשיתי על האש ויצאה מהמרפסת והתחילה לצעוק למה אני לא מזהירה אותה קודם שתוריד את הכביסה
אמרתי לה כששכנים אחרים עושים על האש היא אף פעם לא מגיבה רק שאני רוצה לעשות פתאום היא נזכרת להעיר
היא התחילה לצעוק ולהגיד לי שזה לא מתאים לי לענות לה
מה היא ציפתה? שאני אשתוק ואגיד לה שזה בסדר שהיא מעירה?
הבת שלה יצאה מהמרפסת והתחילה לקלל אותי קללות נמרצות בעוד אני עומדת מתחת לסוכה
לאחר כמה חודשים נודע לי שהשכנה קיבלה לא עלינו מחלת הסרטן
אני לא מתיימרת לומר חס וחלילה שזה בגלל הקללות הנמרצות אבל יכול להיות שזה בזכות האבות שלי הצדיקים קרה לה מה שקרה לכן הרבה אנשים נזהרים להתעמת איתי
גם כן היה סיפור עם השכן ממול שגר בדירה פרטית ביום כיפור החליט בערב כיפור להביא את החברים שלו והם הרעישו מאוד
שמעתי בגלל השקט ששורר ביום כיפור שהוא אומר להם מחר בשבע בבוקר תבואו גם ותרעישו לשכנים
בשבע בדיוק בבוקר אני שומעת שהוא רב עם אשתו
ולאחר כמה זמן הוא התגרש מאשתו והוא עזב את הבית
היום הוא כבר לא גר שם
זה אומר שאצלנו יש סגולה שאסור להתעסק איתנו ויש שם למעלה מי ששומר עלינו





תגובות