טלפון מהעבודה הקודמת

אתמול קיבלתי טלפון מהעבודה הקודמת שעבדתי בה רק שלושה ימים לאחר שלושה ימים אח שלי נפטר וכשקמתי מהשבעה התקשרתי לוודא שאני יכולה לחזור אבל אמרו לי שאין צורך במשרה שלי
אתמול האחראית בעבודה התקשרה כדי שאני אתן לה את השעות שלי שעבדתי שם
לאחר ששאלה אותי מה שלומי אמרתי לה שמה שהחברה שבה היא עובדת עשתה היה בלתי אנושי ולא לענין
אז היא שאלה אותי ואם היית חוזרת ואחרי שלושה ימים היינו מפטרים אותך?
אמרתי לה לפחות הייתם עושים את זה ולא ישר אחרי שאני קמה מהשבעה פגועה ומפורקת מבפנים אתם עוד יותר תוקעים לי סכין בגב ואומרים לי שאין מה לחזור
הדבר שעשיתם הוא בלתי אנושי ולא עולה על הדעת
גם אמרתי לה שאם אח שלי לא היה הולך לעולמו זה לא היה קורה בכלל
היא כמובן הכחישה זאת אבל אני יודעת שהם קיבלו מישהי במקומי כשישבתי שבעה
שלא תספר לי סיפורים היא חושבת שאני ילדה קטנה שלא מבינה עניין
אמרתי לה גם שמה שהיא עשתה יהיה על מצפונה כי המעשה היה בלתי אנושי ולא מתחשב
ככה גרמתי לה לחשוב שהמעשה היה שגוי עד היום אני פגועה מכך
כשאמרה שהיא תכין לי את המשכורת והכסף יהיה במזומן
אמרתי לה שבעלי יבוא לקחת את הכסף
ולא אמרתי לה תודה
נתתי לה להבין שכל המעשה הזה היה נבזה
אני אומרת לעצמי אם הייתי בעלת בית של חברה וערבי היה מועסק אצלי אם זה היה קורה לו אפילו אם אני יודעת שהוא לא מתאים לתפקיד לא הייתי מפטרת אותו מיידית הייתי מחכה עוד כמה זמן
כל מי ששמע את הסיפור שלי אפילו אנשים זרים הזדעזעו מהסיפור
חשבתי שיש רשעים בעולם הזה אבל לא תיארתי לעצמי שיש רשעים יותר


הטלפון שלי צלצל


תגובות