לא נגמרו המבחנים

חשבתי שסיימתי את המבחנים אני אתחיל לעבוד
בעבודה קבעו לי פגישה חשבתי לתומי שאני מתחילה לעבוד מעשית
מתברר שאני צריכה קודם כל לעבור מבחן איך לדבר עם אנשים בטלפון
התפלאתי לשמוע שאני צריכה לעבור עוד מבחן מספיק שטרטרו אותי הלוך ושוב שלושה ימים חשבתי שהגיע הזמן שאני כבר אתחיל לעבוד בשירות הטלפונים
לא ידעתי שאני צריכה עוד לעבור עוד דרך ייסורים עד שאגיע למשרה המיוחלת
אחרי כל כך הרבה פעמים שהבוס אמר לי לחזור על מה שכתוב בהדרכה הטלפונית הכתובה
התייאשתי כבר כל פעם הוא אומר לי לא להגיד כך למרות שהכל היה כתוב כמו שצריך
אבל שוב ושוב הוא לא היה מרוצה ראיתי שאני מבזבזת זמן לשווא ובאחת בצהריים אמרתי לו שאני אתן לו תשובה מחר
יש לי נסיון בשיווק טלפוני עברתי כבר בעבר הדרכה אבל הפעם זה היה השיא
במקום לשים אותי ליד בחורה שמתקשרת ללקוח ולשמוע וללמוד תוך כדי עבודה
הבנתי שהם מתישים אותי כהוגן ומה שגרוע שהם לא ישלמו לי את הימים שבזבזתי בהדרכה
עכשיו אני עוד פעם שולחת קורות חיים ומקווה שאני אמצא משהו יותר נורמלי
שלא יעשו לי מבחנים ממבחנים שונים כדי שאוכל לעבוד בצורה פשוטה וברורה ולא מסובכת ומסבכת
זהו עוד עבודה שהלכה לה פייפיט


תגובות