דרך חתחתים לקבלת עבודה

אם הייתי יודעת שאני אעבור סיוטים בקבלת העבודה לא הייתי מסכימה ללכת ולעבור הדרכה בעבודה
ביום השלישי כששמעתי שעושים לי מבחן על מה שהדריכו אותי
נדלקה לי נורה אדומה אמרתי שאם עושים לי מבחן זה לא ייגמר בטוב משהו מסריח כאן
ואכן צדקתי
ביום השלישי לאחר שעשיתי את המבחן עברתי בשלום
אבל אז התברר לי שזה לא נגמר
אתמול הבוס הסאדיסט החליט לעשות לי מבחן סימולציה מולו כדי ללמד אותי איך לדבר ומה להגיד לאנשים
כל פעם שלא אמרתי את זה לא נכון הוא שלח אותי החוצה כדי ללמוד שוב ושוב את הטקסט
ראיתי שזה לא ייגמר היום הזה
אמרתי לו שכבר עבדתי בעבודה דומה ועברתי הדרכה ואחרי ההדרכה הושיבו אותי ליד הטלפון
אומנם בהתחלה קירטעתי ועשיתי שגיאות אבל אחר כך זרמתי עם האנשים ואפילו קשרתי איתם קשרים טובים
הוא אמר והוסיף להעליב אותי שההדרכה הכתובה איך מדברים לאנשים אנשים לומדים את זה בשעה
זה אומר בשבילו שאני לא קולטת את החומר מספיק
הוא אמר אם אני לא אדבר כמו שהוא רוצה ללקוח יכול לקחת לי שבוע עד שאני אדע איך לדבר
ראיתי שזה לא הולך להיות קל להתקבל לעבודה אצלו
לאחר כמה פעמים וכמה ניסויים אצלו איך לדבר הודעתי לו שאני אתן לו תשובה למחרת
בעצם חשבתי וחשבתי אני אפילו לא אטרח לתת לו תשובה
אני עדיין כל ניסיון החיים שלי שעברתי
לא ראיתי בחיים שלי כזה דבר שמתישים אנשים כדי לקבל אותם לעבודה
יש גבול למה שאני אוכל להשפיל את עצמי
זה לא אומר שאם עברתי את גיל 50 אז אני צריכה להתחנן לכל אחד שיקבל אותי לעבודה
מי שלא שומר על כבודו אנשים אחרים ירמסו את כבודו


תגובות