כ"ט בנובמבר




30/11/2012 12:54:00

תמוהה אני למה הפלסטינאים דווקא בחרו בתאריך הזה להכרזה על מדינה עצמאית או לכל הפחות הכרה בהם כמדינה באו"ם 

הרי לא התפלאתי שרוב העולם הצביע בעד מדינה פלסטינאית ורק רוב זעום נגד

האירופאים הראו את הצד הפחדני שלהם ונמנעו כלומר לא כן ולא לא 

מה שיקרה עכשיו אין לי מושג 

אנחנו לא רוצים להכיר בהם והם לא רוצים להכיר בנו

הסבב הזה לא נראה לי שייגמר באיזשהו שלב כל הזמן תהיה מלחמת כוח מי יוריד את היד קודם 

אני מאוד מקווה שהתהליך הזה לא יהיה לרעתנו שהמצב שלנו הבטחוני ידרדר 

ובעתיד לא נוכל להתלונן ולא לבוא שאלות למה לא הגבנו אחרת?

למה השתהינו עד עכשיו?

לא נראה לי שהצד השני יפסיק להילחם 

ההכרזה הזו זה עוד תוענה לצבור יותר כלי מלחמה ולקרוא לעצמם צבא השחרור לפי חוק האו"ם 

כל פעם שאנחנו נגיב הם ילכו לבכות לאו"ם ולעולם שהם הצד המסכן

מאוד חוששת מהבאות 

  

תגובות