שיחת שרשרת הזויה

אתמול בתשע בלילה כשאני יושבת לראות חדשות וגם מחכה לתוכנית של אח הגדול
בעלי מושיט לי את הטלפון כדי שאני אענה
הוא אומר לי שזאת אמא שלי
אמרתי לעצמי שבטח קרה משהו לא טוב כי היא לא רגילה להתקשר בשעה כזו
היא מספרת לי על אחותי שגרה בחיפה שהבן שלה מאושפז בבית החולים
הוא הרגיש שהוא נחנק בלילה ואין לו אוויר ושאושפז בבית החולים
הרופאים החליטו לעשות לו נקב בריאה כדי להוציא לו את האוויר המיותר שהצטבר לו בריאה
ככה אחותי מספרת לי לאחר שהתקשרתי אליה אחרי שניתקתי את הטלפון עם השיחה שלי עם אמא שלי
ובדרך אגב כשאני מדברת עם אחותי היא אומרת לי שגיסי בעלה של אחותי שגרה במגדל העמק קיבל שיתוק בפנים
כי הוא היה מקורר נראה לי הזוי שבן אדם מקבל שיתוק לאחר התקררות כנראה לא רוצים להגיד את האמת
אחרי השיחה עם אחותי בחיפה אני מתקשרת לאחותי במגדל העמק והיא אומרת לי שזה מהתקררות
לאחר ששאלתי אותה אם זה לא אירוע מוחי
היא מוחה בתקיפות שזה לא אירוע מוחי שזה רק התקררות ואני תוהה אם באמת קורה לבן אדם שיתוק מהתקררות
בין לבין כשאני מדברת עם אחותי ממגדל העמק היא אומרת לי שאחותי בצפת
הבת שלה מאושפזת בבית חולים בגלל דלקת ריאות חריפה
אמרתי לעצמי שהפעם אני לא אתקשר לאחותי בצפת
כי היא לא מתייחסת יפה לאמא שלי
כל פעם שהיא מתוסכלת היא מוציאה את הכעס והתיסכול שלה על אמא שלי
כנראה שלא היתה צריכה לעשות את זה היא היתה צריכה לחשוב לפני שהיא הופכת את אמא שלי לשק חבטות שלה
ובגלל זה קרה מה שקרה לה אין לי תשובות לדברים שקורים בעולם הזה
אבל אני בטוחה שיש מישהו למעלה שעושה חשבונות ומישב דברים כאן למטה

כל פעם שאני התקשרתי לאחות אחרת אמרתי לבעלי רגע האירועים לא נגמרו יש עוד אירוע ועוד אירוע
1. הבן של אחותי מאושפז בבית חולים
2. גיסי קיבל שיתוק בפנים
3. הבת של אחותי מאושפזת בבית החולים

מקווה שלא יהיו עוד בשורות רעות כאלה ושנהיה רק בריאים

אמא שלי היקרה




אחותי והבן שלה שמאושפז בבית חולים


תגובות