פרצו לבית שלי בפעם השניה

לא יודעת למה כל הלילה שנתי נדדה לא יכולתי להירדם כנראה שהכל מלמעלה הייתי צריכה להיות ערה כדי להתריע על הגנבים שפרצו לבית שלי
כשהתהפכתי לצד של בעלי בדיוק בשעה 3.00  לפנות בוקר ראיתי מולי בן אדם עם קפוצ'ון על הראש שמסתכל עלי כנראה בדק אם אני ערה או ישנה כי זזתי לצד השני
ידעתי מיד שזה לא הבן שלי כי הבן שלי בדרך כלל או שהוא הולך ישר למטבח לקחת משהו לאכול ואחר כך חוזר לחדר שלו מזל שהוא תמיד נועל את החדר לכן לא פתחו את הדלת שלו ולא פגעו בו
כשראיתי מולי אדם לא מוכר גם הגובה שלו לא התאים לי בתת מודע שלי לגובה של הבן שלי הוא היה יותר גבוה ויותר רזה וגם בגלל שהפנים שלו היו גם אפולילים ידעתי שהוא לא בהיר עור אלא כהה עור
נדהמה לי שהם היו שניים כי ראיתי גם שהוזזו דברים בחדר של הבן האחר שלי שלמזלי הוא הולך לבית שלו במוצאי שבת ולוקח איתו את כל הציוד שהוא מביא איתו בסוף השבוע
כשראיתי את הדמות התחלתי לצעוק "מי זה"? מי אתה? ממש בצרחות ובצעקות בעלי התעורר מהצעקות שלי לפני שהוא התעורר הספיקו לברוח משם כולנו התעוררנו גם הבן שלי שמע את הצעקות שלי והתחיל לצרוח מהחדר שלו חשב שאני חולמת או שקרה לי משהו
הכי הרבה באותו רגע פחדתי שעשו משהו לבן שלי כי הוא צעק
כולנו התעוררנו בסופו של דבר בעלי חשב שהזיתי או היה נדמה לי אבל הייתי בטוחה שראיתי צלליות זזות בבית
המזל גם שהבחנתי בצלליות כי השירותים בפרוזדור היו דולקים וכך יכולתי לראות אם הכל היה חשוך בבית ספק אם הייתי מתריעה בזמן
הייתי בהלם בעלי והבן שלי יצאו בחוץ לבדוק זכר למשהו ולא מצאו
בינתיים רעדתי מפחד וכל הזמן הלכתי לשירותים מרוב כאבי בטן
לא הצלחתי כמובן לישון
גם עשינו חיפוש בבית אם לא נגנב משהו אבל לא מצאנו
רק בבוקר בעלי מתעורר ומחפש את הפלאפון שלי שהיה חדש לגמרי ולא מוצא
כי היה בצבע לבן וכנראה בלט מאוד בשטח לכן לקחו אותו ראשון
מיד בעלי התקשר למשטרה ודיווח על הגניבה לפני כן לא חשבנו לדווח כי לא ראינו שמשהו נגנב
גם זו לא פעם ראשון שפורצים לבית שלי
בפעם הראשונה היינו חדשים בדירה ולא היו לנו סורגים הגנבים נכנסו דרך מרפסת השירות בקלי קלות כי היא היתה פתוחה וגנבו כמה דברים אבל אז כל החדרים היו סגורים ואף אחד לא שם לב לפריצה רק בגלל שהחתול ילל אז הגנבים פחדו וברחו
לא יודעת מה יהיה עם כל הפריצות האלה
כמה אני יכולה כבר לשים סורגים ודלתות שלא יחדרו
מי שרוצה לגנוב מוצא תמיד פרצה איך לגנוב
חשבתי אולי אביא כלב כי הוא יותר יעיל מחתול הוא יכול להתריע על הגנבים
נראה מה אחליט בסוף כי עד עכשיו לא רציתי להכניס כלב כי כלב צריך להוציא כל הזמן בחוץ והטיפול בו יותר אחראי מאשר חתול

תגובות