טופי כלבה חדשה התווספה למשפחה שלנו

לאחר שפרצו לי את הבית וראיתי את הגנב מול העיניים שלי


החלטתי סוף כל סוף לאמץ כלב כדי שימנע מהפורצים לחזור ולפרוץ את הבית שלי
הלכנו למכלאה בתל אביב למכלאת צער בעלי חיים ושם עשינו סיור כדי לבדוק איזה סוג אנחנו רוצים
האמת לא היה איכפת לי ממש איזה סוג אני לא אוהבת כלבים בעלי ייחוס
שמעתי שהם נושאים מחלות בגלל שהם לא מתערבבים עם סוגים אחרים של כלבים
ולא רציתי גורים כי אין לי כוח להתחיל לחנך אותם לעשות את הצרכים שלהם
ועד שיתחילו לנבוח זה יקח לפחות חצי שנה
חצי שנה אין לי כי אני רוצה כבר עכשיו שהכלב ידע לשמור על הבית
לנבוח לפחות על הגנבים בני בליעל
מאז שנכנסו לצער בעלי חיים טופי הכלבה נבחה והתנפלה עלינו
כאילו כדי לומר קחו אותי קחו אותי אני שווה את זה
ובאמת בעלי התאהב בה מהמבט הראשון למרות שעשה עוד סיבוב כדי לראות עוד כלבים
חזר לכלבה טופי ואמר זהו זאת אני רוצה
הוצאנו אותה לטיול היא כבר רצתה ללכת הביתה
המסכנה חשבה שהבעלים הקודמים שלה באים לקחת אותה
עשו לה זריקות חיסון וביקשתי שיעקרו אותה כי אני לא רוצה שחמולת של כלבים מיוחמים יעמדו ליד המרפסת שלי ויפרו את שלוות השכנים
כאילו שהשכנים ממש מתחשבים
הם מרעישים ללא הפסקה והתיאשנו מהם שיפסיקו לעשות זאת
לאחר שעיקרו אותה הבאנו אותה הביתה מסוממת מההרדמה לקח לה שלושה ימים להתאושש
אבל הכי קשה עד עכשיו בעצם להוציא אותה לטיול
היא מפחדת שנצא איתה ולא נחזור איתה הביתה
היא מפחדת שנמסור אותה שוב וננטוש אותה
מקווה שהיא תתרגל אט אט למשפחה החדשה
והיא תרצה לצאת בלי שנוציא אותה בכוח
היה לנו מזל גדול לקחנו כלבה טובת מזג וצייתנית
לא צריכים הרבה כדי לחנך אותה

טופי הכלבה צולמה בצער בעלי חיים 


תגובות