רכב אחד לכל משפחה


הנושא הזה מטריד אותי ביום יום 
פעם לכל משפחה היה רכב אחד ואפילו לא כל אחד היה רכב זה היה מובן מאליו רק לאלה שהיתה להם אפשרות לקנות רכב קנו
אחרים השתמשו בתחבורה ציבורית
היום אנחנו רואים לצערי כל משפחה מחזיקה ארבעה רכבים ויותר
בבנין שלי יש שכן שמחזיק ארבעה רכבים וחונה איפוא שמתחשק לו וחוסם את כולם ושכנים מחפשים שעיר לעזאזל כי מפחדים ממנו 
השעיר הזה זה בעלי
כל פעם שבעלי חונה את הרכב הוא חונה במקום אחר כי השכן עם 4 רכבים חונה בחניה שלו 
ואז באים השכנים האחרים ומוציאים את התסכולים שלהם בבעלי 
יום אחד בא הבן של השכן ופרץ לבית שלי בלי שאני ארשה לו להיכנס ואיים על בעלי למה הוא חונה בצורה שחוסמת לו את הרכב 
מאז החלפתי את המנעול בדלת שלא תאפשר לאף אחד להיכנס מבחוץ כי יש אנשים חסרי תרבות שחושבים שלהם מותר הכל
אנחנו חמישה במשפחה ויש לנו רק רכב אחד
הבת שלי הבכורה ויתרה על הרכב כי היא גרה בתל אביב וזה בלתי אפשרי להחזיק רכב בעיר הדחוסה הזו כשהיה לה רכב היא צברה אלפי רפורטים וזה ייאש אותה וויתרה על רכב ואני שמחה על כך
הבן האמצעי רוכב על אופניים לעבודה ואני גם שמחה על כך
הבן הקטן לא ממהר לעשות רישיון וגם אני לא מעודדת אותו לכך 
לצערינו אנחנו שומעים יום יום על אסונות טבע שמתרחשות יום יום בעולם בגלל זיהום האוויר 
אם כל אחד היה מרסן את האגו שלו במיוחד אצלנו שכל אחד משוויץ ברכוש שלו ומשתמש רק ברכב אחד לנפש
 היה פחות זיהום 
חושבים שאם יש זיהום בארץ זה לא משפיע על כל העולם אבל זה כן 
אני למשל לא רוצה ללמוד נהיגה ומשתמשת בתחבורה הציבורית 
כל הזמן שואלים אותי לא קשה לך בלי רכב?
אני אומרת להם שאני מרוויחה בריאות כי אני הולכת יותר ברגל וגם מרוויחה פחות זיהום אוויר
אם כל אחד יעשה את הצעד הזה שיוותר על הרבה רכבים במשפחה ויהיה למשפחה רק רכב אחד
המדינה הקטנה שלנו תרוויח בגדול
גם ככה המדינה הזו קטנה ואפשר להגיע לכל מקום מהר יותר מאשר מדינות הרבה יותר גדולות 


רוכב אופניים בתל אביב


תגובות