מבצע סבתא




20/12/2012 08:17:00

אתמול הייתי בבריתה של נכדה של חברה שלי 

זו פעם שניה שהיא סבתא קודם היה נכד עכשיו נכדה 

היא יותר צעירה ממני וכבר סבתא לשני נכדים 

במשפחה שלי כבר חלק מאחיות שלי סבתות ובפעם האחרונה אחותי הגדולה הצטרפה למעגל הזה של הסבתות

כל פעם שאני מבקרת את המשפחה כולם שואלים מתי הבת שלי תתחתן 

כאילו שיש איזה תאריך תפוגה שאנשים צריכים להתחתן ולהביא ילדים לעולם 

כל הזמן במדינה הזו יש תחרות למי יש יותר ולמי יש יותר טוב 

כל הזמן מתחרים במירוץ שלא רואים את הסוף שלו 

הבת שלי אוטוטו בת 31 חיה עם החבר 

היא אומרת לי למרות שאני אף פעם לא שואלת "אמא אני מעדיפה לבחור טוב מאשר להתחתן ואחרי זה להתגרש" 

כי היא ראתה את הבת דודה שלה שהתחתנה מהר מאוד והתגרשה מהר מאוד

האמת אין נוסחה לממתינים ולמתחתנים מהר זה ענין של כימיה אם הכימיה קיימת אז זוג מצליח לשרוד את הנישואין

מה שמרגיז אותי שחושבים שזה מין תחרות מי יגשים את המשאלה הזה יותר מהר מאחרים

לימודים

צבא

תואר

נישואין

ילדים

נכדים

נמאס כבר מהתבנית הזו שאנשים בנו להם ובתבנית הזו הם צריכים לדבוק

אנשים הם שונים וכל אחד מנהל את החיים שלו לפי הקצב שלו

אני עונה לכל השואלים "הילדים שלי מנהלים את החיים שלהם לפי הקצב שלהם "

אם אהפוך להיות סבתא חושבים שזה מספיק?

תמיד יהיו עוד שאלות נוספות הפעם כמה נכדים יש לך?

אין לזה סוף 



להתחתן זה שיא
להיות סבתא זה שיא השיאים 



תגובות