שאלה תיאורטית




23/12/2012 10:12:00

אמרו לפי תחזיות של שבט האינקה שהעולם ייגמר בשנת 2012

והנבואה לא התגשמה 

נגיד שזה היה מתגשם ובאמת זה היה קורה

אם החדר שלכם היה מוגן מפני פצצת אטומיות

באותו יום ביליתם בחדר הזה יותר זמן ממה שצריך

בלילה נרדמתם וישנתם שינה עמוקה 

בבוקר התעוררתם ופתחתם את הדלת

המראה שמתגלה לעיניכם  

בנינים נעלמו מתחת לאדמה ושקט מפחיד שורר בחוץ

איך הייתם מנהלים את החיים שלכם מכאן והלאה?
 
25/12/2012 09:53:00
שנה אזרחית
הדת הנוצרית עכשיו נכנסה לרוח חג המולד 

כולם חוגגים את הולדת ישו עד תחילת השנה החדשה שזו שנה אזרחית ולא שנה לפי החישובים של העם היהודי 

מתחילים לחגוג את השנה בראש השנה שזה תאריך לגמרי אחר

אתמול ראיתי סרט על מריה הקדושה שזה סרט ממש הזוי ראיתי כי לא היה משהו מעניין בטלוויזיה 

אני כיהודיה לא מאמינה לסיפור הזה אבל אנשים שמאמינים בנצרות מאמצים לעצמם את הסיפור הזה ומאמינים שמריה הקדושה היתה בתולה למרות שילדה את ישו

בסרט מראים את מריה מסבירה לבעלה שלא היתה עם גבר אחר אלא רוח הקודש הכניסה אותה להריון

לפי הטבע ידוע שזה ממש לא טבעי זה בעצם מדע בדיוני אפשר לומר כדי להאמין לסיפור הזה 

מי אני שאערער את אמונתם של מיליונים ברחבי העולם

אם הם רוצים להאמין בכל דבר איך נוצר ישו זה כבר הבעיה שלהם 

אחותי בחוץ לארץ תמיד חגגה את החג המולד עם החברים הנוצריים שלה 

אבא שלי ז"ל התנגד לכך שהיא חוגגת את החג הזה הוא כל הזמן מנע ממנה לצאת לחגוג למרות שהיא כל הזמן מרדה בו והתחמקה מהבית בלי שהוא ירגיש והלכה לחגוג

כשהגיעה לארץ וביקשה ממני להצטרף אליה אמרתי לה שאני לא חוגגת את הולדת ישו אלא חוגגת חגים שמאפיינים את הדת היהודית שלי

מאז הפסיקה לחגוג והיא חוגגת רק את הסילבסטר 

וגם סילבסטר אני לא חוגגת דבקה באמונה ובדת שלי 

רק בראש השנה חוגגים את התחלת השנה למרות שכולם בעולם כולל היהודים סופרים ומנהלים את החיים לפי הספירה הנוצרית ולא לפי היהודית

 תמונה שצילמתי ברמלה יהודים נוצרים ומוסלמים חיים זה לצד זה 




תגובות